پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09036503610      سال حمایت از کالای ایرانی مبارک باد      
کد خبر: ۱۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
استاددانشگاه ومعاون امومشتریان شرکت مخابرات ایران
استاددانشگاه ومعاون امومشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به توسعه شگرف وتاثیرگذاری بالای اطلاع رسانی واطلاع یابی شبکه های اجتماعی، روابط عمومی ها باید بتوانند با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی مدیریت این رسانه ها را دردست گیرند.
به گزارش ستاد خبری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، دکتر زارعیان استاددانشگاه ومعاون امومشتریان شرکت مخابرات ایران دراین سمپوزیوم ضمن بیان مطلب فوق گفت: تحولات بسیار گسترده و پیچیده ای در آینده عصرارتباطات ودر فضای اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی قابل پیش بینی است که جوامع را با دگرگونی های بزرگی درحوز های مختلف مواجه می کند.
وی با اشاره به روند سریع تحولات تکنولوژیکی واطلاع رسانی شامل تکنولوژی های ارتباطی نظیرتلفن همراه واینترنت درکشورگفت: در حال حاضرحدود 150میلیون خط تلفن همراه درکشورداریم یعنی هر ایرانی درای 2سیم کارت وروزانه  حدود15 تا20 هزار ترابایت اینترنت در حوزه ی بین المللی مصرف می شود که با این امکانات واقعاً این پرسش مطرح می شود که روابط عمومی ها چقدرازاین ظرفیتها ی ارتباطی  ایجاد شده برای ارتباط با مخاطبانشان استفاده می کنند.
دکترزارعیان با اشاره براینکه پیش بینی شده تا سال 2030 حدود 95 درصد اقتصاد جهان تحت تاثیرتکنولوژیهای اطلاعاتی وارتباطات قرا می گیردگفت: درچنین شرایطی  روابط عمومی ها باید نسبت به آموزش و مهارت افزایی کارشناسان خود همگام با این توسعه فناورانه اقدام تا بتوانند به وظایف حرفه ای امروز عمل کنند.
نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: