پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09036503610      سال حمایت از کالای ایرانی مبارک باد      
کد خبر: ۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی گفت: در حال حاضر، بسیاری از مردم زندگی را در فضای آنلاین بر جهان واقعی ترجیح می دهند؛ روابط عمومی ها نیز باید مخاطبان خود را در محیطهای مجازی پیدا کنند.
به گزارش ستاد خبری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، بارت دی ورس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی درپیامی به چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی آورده است: روابط عمومی ریشه در ساختار جامعه دارد و برای ایجاد یک رابطه متعادل و پویا بین سازمانها و مخاطبان، سر لوحه یک کار بنیادی به شمار می رود. مدیریت ارتباطات از وظایف اصلی دست‌اندرکاران روابط عمومی در حرفه خود بوده و تعامل صحیح با ذینفعان اوج موفقیت روابط عمومی است. تعامل با ذینفعان و یا مخاطبان و مشتریان نیازمند یک شیوه واحد و مشترک است اما این تعاملات ممکن است با شیوه های متفاوت و  در مکانهای مختلف انجام گیرد. 
در حال حاضر، بسیاری از مردم زندگی را در فضای آنلاین بر جهان واقعی ترجیح می دهند. روابط عمومی ها نیز باید مخاطبان خود را در محیطهای مجازی پیدا کنند و دست اندرکاران جوان روابط عمومی، وارد شدن به  فضای مجازی برای انجام امور روابط عمومی را امری ضروری می دانند، اما برای نسلهای قدیمی تر، این امر ممکن است چندان مشهود نباشد.
محیط مجازی که در آن روابط عمومی ها باید نقش آفرینی کنند جایی است که قوانین طی زمان تغییر می کند. حفظ اصول اخلاقی در حرفه روابط عمومی در صورت تغییر زمین بازی آسان نیست. علی رغم بسیاری از ویژگی های مثبت فضای مجازی، ما شاهد مرگ تدریجی اخلاق و حقیقت در این فضا هستیم که باید این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
من امیدوارم در چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی تحت عنوان "روابط عمومی آینده و فضای مجازی"، این نگرانیها  مورد بحث قرار گیرد و به عنوان رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی ارزش زیادی برای اصول اخلاقی در روابط عمومی که پایه و اساس این انجمن است، قائل هستم.
در حالی که استفاده از تکنیکها، تاکتیکها، ابزارها و روشها در فضای مجازی بسیار ارزشمند است، توجه و تمرکز روی اصول اخلاقی در فضای مجازی و زنده ماندن در این فضا، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: