پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09036503610      سال حمایت از کالای ایرانی مبارک باد      
کد خبر: ۲۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی به همراه سرویس سفارش مجدد مایحتاج روزانۀ آمازون هوشمندتر شده و زندگی را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند
در نمایشگاه IFA 2019 شرکت ال‌جی الکترونیکس، لوازم‌خانگی ThinQ™ خود که با خدمات آمازون دش (Amazon Dash Replenishment)  ترکیب و یکپارچه‌شده است را به بازار اروپاییان معرفی و عرضه خواهد کرد. با این کار افراد می‌توانند از مزایای خانۀ کاملاً هوشمندی بهره ببرند که به پلتفرم هوش مصنوعی شرکت ال‌جی تجهیز شده و با سیستم تأمین، سفارش و ارسال هوشمند آمازون تکمیل‌شده است.

لوازم‌خانگی LG ThinQ با همکاری سرویس سفارش و تأمین آنلاین دَش به کاربر کمک می‌کند تا مایحتاج روزانه که به‌صورت تکراری به آن نیاز دارد را تأمین کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فرآیند سفارش مجدد مواد شوینده و بهداشتی در آمازون را به‌صورت خودکار کنند. بدین ترتیب وقتی مواد موردنیاز آن‌ها رو به اتمام می‌رود مجدداً تأمین‌شده و هرگز بدون مایحتاج موردنیاز خود نمی‌مانند. از پاییز امسال، در اروپا و در کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان سرویس تأمین مایحتاج روزانه برای ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی LG ThinQ کار خود را شروع خواهد کرد.

کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن LG ThinQ سرویس سفارش مجدد "دش" را برای ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی هوشمند ال‌جی فعال کنند و LG ThinQ
(SmartThinQ™ سابق) به‌حساب کاربری آن‌ها در آمازون متصل خواهد شد. بعدازاینکه تنظیمات انجام شد بر اساس میزان موادی که تاکنون مصرف‌شده، لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی به سیستم"دش" (Dash Replenishment) پیامی برای سفارش دوباره و تحویل موادی که از پیش انتخاب‌شده‌اند را می‌فرستد. موادی مانند قرص مخصوص ماشین ظرف‌شویی، مواد شوینده یا نرم‌کننده لباس که درب خانه به شما تحویل داده خواهند شد. در آیندۀ نزدیک سرویس سفارش مجدد دَش (Dash Replenishment) برای یخچال‌ها و دستگاه‌های تصفیۀ هوا نیز فعال خواهد شد.

بعد از استقبال آمریکایی‌ها از سرویس سفارش مجدد دَش (Dash) و یکپارچه شدن آن با لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی در این کشور، عرضه آن در اروپا هم آغاز شده است. به‌منظور گسترش قابلیت‌های این محصولات و سهولت استفاده از آن‌ها در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی، ال‌جی در حال مشارکت و رایزنی با دیگر ارائه‌دهندگان خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند گوگل و یاندکس (Yandex) است.

سونگ دا هیون (Song Dae-hyun) رئیس بخش لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس گفت: «از اینکه می‌خواهیم در نمایشگاه IFA 2019 ترکیب ThinQ با سرویس سفارش مجدد دَش (Dash) را ارائه داده و آن را به بازار اروپا معرفی کنیم بی‌نهایت خرسند و خوشحال هستیم. ترکیب محصولاتمان که از لوازم پیشرو و پیشرفته در این صنعت هستند با خدمات ارزش‌افزوده همچنان به‌عنوان اولویت استراتژیک ما به‌منظور ساختن خانه‌ای هوشمند است که به مشتریان امکان می‌دهد تا وقت کمتری را صرف کارهای روزمرۀ تکراری کنند و زمان بیشتری داشته باشند تا صرف چیزی کنند که از آن لذت می‌برند.»
نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: