پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09036503610      شهادت سردار سلیمانی تبریک و تسلیت       
کد خبر: ۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با روسای شعب موفق این بانک رهنمودها و توصیه‌هایی را برای اعتلای سیستم خدمات‌رسانی شعب مطرح نمود.
حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای که صبح امروز به‌منظور تقدیر از ده رئیس شعبه موفق این بانک در ساختمان میرداماد بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با انجام تکالیف توسعه‌ای و حضور در طرح‌های ملی مورد اعتماد و توجه سیاستگزاران و تصمیم سازان اقتصادی است و جایگاه این بانک در اجرای راهبردهای اقتصادی مهم و تأثیرگذار می‌باشد.

مهدیان تصریح نمود: این دستاورد برگرفته از تلاش، تخصص، مهارت و پشتکار همکاران استان‌ها و شعب در انجام عملیات بانکداری توسعه‌ای است.

وی در ادامه گفت: روسای شعب موفق از صلاحیت، استعداد و توانایی لازم در انجام مسئولیت فردی و اعمال مدیریت بر واحدهای بانکی برخوردار می‌باشند و ضمن آنکه رعایت چهار ویژگی سلامت، صداقت، شفافیت شجاعت  برای مداومت موفقیت شغلی و سازمانی  ازجمله مولفه‌های مهمی است که روسای شعب باید مدنظر قرار دهند

.رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن توصیه به بهره‌گیری شعب از ظرفیت محصولات و خدمات بانک برای ارائه سرویس بهینه به مشتریان در ادامه گفت: استان و منطقه مورد فعالیت هر شعبه حائز مزیت‌ها و ویژگی‌هایی از جهت صنعت، کشاورزی، گردشگری می‌باشد که فرصت مناسبی برای بازاریابی و تعامل با مشتریان فراهم می‌نماید.

وی نقش‌آفرینی همکاران شعب در طرح اشتغال روستایی و عشایری و تسهیلات بند الف تبصره 18 را حائز اهمیت دانست و گفت: توجه به راهبردهای هفتگانه بانک در راستای تقویت نقش توسعه‌ای بانک می‌باشد و کلیه ارکان بانک در شعب، استان و ستاد باید در مسیر اعتلای کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف حرکت نمایند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تمهیدات مناسب بانک در اتخاذ استراتژی‌های مبتنی بر تسهیل و تسریع خدمات تخصصی گفت: این بانک به گفته مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان نهاد ناظر و سیاستگزار دولت بر نظام بانکی به لحاظ واگذاری اختیار به شبکه استان‌ها و شعب در میان نظام بانکی سرآمد است

.مهدیان با تأکید بر لزوم رعایت تکریم مراجعین خاطرنشان کرد: همکاران شعب نسبت به مشتریانی که باهدف رفع نیازهای اقتصادی و یا رونق کسب‌وکار سالم و موثر به شعبه مراجعه می‌کند، حداکثر التزام در ارائه بهترین راهکارها و راهنمایی‌ها  برای گره‌گشایی در کارها و تأمین حداکثر رضایت آنها داشته باشند.

در ادامه سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این جلسه گفت: روسای شعب موفق این بانک در حوزه‌های گوناگون در شاخصه‌های تحقق رشد منابع، ایجاد ترکیب مناسب منابع سپرده‌ای، اعطای تسهیلات، کنترل، مدیریت و کاهش مطالبات، ارائه خدمات تخصصی و صدور ضمانت‌نامه و ایجاد ارزش اقتصادی با اجرای طرح  اشتغال روستایی و اعطای تسهیلات تبصره 18 قانونبودجه، عملکرد مناسبی ارائه داده‌اند.

گفتنی است در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون به همراه ده رئیس شعبه موفق به بیان نکات تخصصی و دلایل موفقیت شعب خود پرداختند.

شایان‌ذکر است مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک توسعه تعاون و سایر بانک‌ها با حضور مقامات بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی فردا پنجشنبه 17 بهمن‌ماه در محل سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار می‌گردد.
نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: