پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09191910422
کد خبر: ۳۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
شهردار خرم آباد:
به نمایندگی از همشهریان عزیز به همراه شهردار خرم آباد و معاونین وی از پروژه های در حال اجرای شهرداری، بازدید میدانی صورت گرفت.
‍
ابتدا به نزدیکترین پروژه رفتیم، شهردار خرم آباد گفت : در نظر داریم پارک اِراز را در محل نزدیک به چشمه اِراز احداث نمائیم ، مبلمان و نورپردازی آن به زودی انجام می گیرد و از مدیرکل ثبت اسناد درخواست کردیم دیوار بین چشمه اِراز و ساختمان شهرداری را بردارد تا مسیر آزاد شود؛ همچنین در حال توافق با نیروهای مسلح هستیم تا ملک همجوار چشمه و پارک اِراز را خریداری کنیم و این محدوده برای رفاه حال شهروندان بازگشایی شود .

محمد شریفی مقدم افزود: یک خط لوله ی آب از گرداب دارایی به گرداب سنگی متصل شده تا گرداب سنگی آب دائمی در تمام فصول داشته باشد و یک خط لوله نیز از گرداب دارایی به سمت خیابان فردوسی راسته بروجردی ها در نظر گرفتیم تا بستر گردشگری در شهر خرم آباد فراهم گردد .

پس از این سخنان، به مکانی روبروی درب طلافروشی شهر رفتیم و شهردار خرم آباد اظهار داشت : در سنوات گذشته این ملک، فروشگاه شهرداری بود که به بخش خصوصی واگذار شده و با مشارکت شهرداری در بحث بازآفرینی شهری ، مرکز نقره و بدلیجات خواهد شد و انشاالله در عید فطر به بهره برداری می رسد و در نظر است که بدلیجات و نقره فروشی های سیار در این مکان متمرکز شوند.

سپس به مجاورت پارک بهشت و باغ پرندگان رفتیم و شهردار مرکز استان بیان داشت : در نظر است این زمین ها تبدیل به مکان های ورزشی از جمله : فوتسال ، والیبال ، بسکتبال و تنیس شود و بصورت رایگان در اختیار جوانان قرار گیرد و حتی می توان پنج شنبه ها به دلیل گره ترافیکی از این مکان ها جهت پارکینگ خودروها استفاده کرد .

بعد از آن به منطقه کم برخوردار گل سفید رفتیم جایی که سرای محله شهدای گل سفید در آن احداث شده ، ساختمانی با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی ، ساختمانی که با کمک فنی حرفه ای آموزش های رایگان به بانوان گل سفید داده می شود و این ساختمان دارای سالن ورزشی، اتاق مشاوره و کتابخانه و بازی های رایانه ای می باشد و تمام کلاس های آن بصورت رایگان برگزار می شود .

سپس سری به خیابان حکمت زدیم  جایی که پروژه دفع آبهای سطحی در حال اجرا است و شهردار خرم آباد در مورد این پروژه گفت : انشالله با اتمام این پروژه دیگر موضوعی بنام آب گرفتگی سه راه گلدشت و باند کندرو نخواهیم داشت .

بعد از آن به پاگر رفتیم جایی که قرار است پارک سنگی و کوهستانی در آن احداث شود و محمد شریفی مقدم به همراه معاونین خدمات شهری و عمرانی شهرداری ، مسیر بازگشایی شده در میان تپه پاگر را به ما نشان داد و گفت: خط لوله ای از آب رها شده زیرگذر بهارستان ( شهید داریوش مرادی) را به پارک سنگی پاگر انتقال داده ایم .

به چهارباغ سری زدیم، پیست دوچرخه سواری آنجا هم در حال تکمیل شدن بود .

سپس به انتهای پشته حسین آباد رفتیم و طول کمربند سبز ۸۵ هکتاری را طی کردیم و شهردار خرم آباد از زحمات جناب افشار پدر بلوط یاد کرد و گفت: پیست دوچرخه کوهستان این منطقه و پارک ۸۵ هکتاری و پارک انتهای پشته حسین آباد تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

نوبت به بازدید از دیواره ساحلی کرگانه رسید و محمد شریفی مقدم ابتدا و انتهای دیواره را به ما نشان داد و گفت : در این مکان قدرت و سرعت آب شدت دارد و به دلیل ضربه های سنگین آب مجبور شدیم از دیواره بتنی استفاده کنیم.

سپس بازدیدی از پل آیت الله کمالوند داشتیم و کوله جنوبی آماده شده بود و مسئولین شهری قول دادند تا پایان مرداد به بهره برداری برسد .

از جانمایی اِلمان حروف لاتین خرم آباد سخن به میان آمد و محمد شریفی مقدم خاطرنشان ساخت: جهت جانمایی این اِلمان نظر سنجی شده و به احترام شهروندان و انتخاب آنها این اِلمان در این مکان نصب شده .

سپس به پل بهداری رفتیم ، به گفته مسئولین شهری، عرشه پل آماده است و به محض تکمیل کوله ها ، عرشه نصب می شود و تا ۱۵ خرداد تردد در آن صورت خواهد گرفت و سپس کار زیباسازی  و شبیه سازی پل قدیم بهداری با مشارکت میراث فرهنگی بر روی آن اجرا می شود .

نزدیک افطار به پل اناری رسیدیم ، شهردار خرم آباد تشریح کرد : عرشه اش در شرکت ماشین سازی لرستان آماده شده و نهایت تا دو ماه دیگر پل اناری برخلاف پل بهداری بصورت کامل به بهره برداری خواهد رسید .

پس از آن به دلیل نزدیکی به اذان و هنگامه افطار، بازدید از  دیگر پروژه ها از جمله شهوا و آبشار طلایی و ... را به روزهای آینده موکول کردیم .