پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09191910422      
کد خبر: ۳۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری در برابر ریاست محمدباقر قالیباف که پس از مباحثی کم سابقه و بدون حضور رقیب به ریاست مجلس رسید، سکوت اختیار کرد.
به گزارش تحریریه، سایت رجانیوز که از سال 1384 تاکنون نسبت به عملکرد محمدباقر قالیباف عملکردی انتقادی داشته است، ریاست وی را بر مجلس یازدهم نادیده گرفت.

محمدباقر قالیباف که پس از اتفاقاتی غیرمنتظره که انصراف حمیدرضا حاج بابایی در روز رای گیری برای تعیین هیات رئیسه مجلس را به دنبال داشت، به ریاست مجلس یازدهم رسید، دارای روابطی پرفراز و نشیب با طیف انقلابی جناح اصولگرایی بوده است.

قالیباف که منتقدان جدی در دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب داشته و از 15 سال پیش مورد انتقاد طیف جبهه پایداری بوده است، کار دشواری در مجلس یازدهم دارد.

طرفداران قالیباف، وی را مدیری اجرایی و توانمند می دانند، اما منتقدانش او را مدیری با نمایش اجرا می دانند که در 12 سال شهرداری تهران غیر از پروژه های پر ایراد با هزینه های اجرای عجیب چیزی برای عرضه ندارد.

این نوع نقد قالیباف از مدتها پیش در سایت رجانیوز وجود داشته و این رسانه وابسته به جبهه پایداری؛ قالیباف را مدیری ضعیف و گرفتار در حاشیه های سنگین مالی می داند.

نادیده گرفته شدن انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم توسط رجانیوز نشان می دهد که اختلاف های جبهه پایداری و اصولگرایان سنتی جدی است و فهرست واحد در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران هم به این اختلاف ها پایان نداده است.

به نظر می رسد که عملکرد قالیباف و تماس های خاصی که در 3 ماه اخیر با جریان های مالی و پرحشایه دولت روحانی داشته به زودی باعث علنی شدن اختلاف های جبهه پایداری با رسانه رجانیوز و قالیباف خواهد شد.

قالیباف به شرایط جبهه پایداری برای تعهد به عدم شرکت در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم تن نداد.

پایان/
نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: