پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09191910422      
کد خبر: ۳۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
احیای مصرف چین نویدی برای اقتصاد کم جان دنیاروز چهارشنبه 17 ژوئن برابر با 28 خرداد، شرکت نیلسن (یک شرکت نظارت و تحلیل داده های جهانی)، گزارشی از مطالعه و بررسی جدید خود را منتشر و در آن خاطرنشان کرد، به دنبال کنترل موثر اپیدمی در چین، اوضاع مصرف (خرید محصولات توسط مردم) در این کشور نیز نشانه های امیدبخشی از بهبود را نشان می دهد.

با این حال، رقابت شدید بین تاجران الکترونیکی به نفع مصرف کنندگان است زیرا مصرف کننده برای خرید یک کالای مشابه قیمت شرکت های مختلف را مقایسه می کند و پایین ترین قیمت را انتخاب و سفارش می دهد. مبلغی که صرفه جویی می شود، ممکن است بیش از هزینه یک وعده غذایی باشد.

اپیدمی کرونا توسعه صنعت پخش زنده را تسریع بخشید و جشنواره «618» امسال به استانداردی برای فروش به صورت پخش زنده برای فروشندگان محسوب می شود و حقیقتا زمان فروش به صورت پخش زنده برای عموم فرا رسیده است.

ابداع کننده فروش به صورت پخش زنده، شرکت تجارت الکترونیکی «تائو بائو» است که از شهرت هنرمندان و افراد مشهور یا همان سلبریتی برای افزایش فروش خود کمک استفاده می کند. این روش را رقبای تائو بائو مثل شرکت JD وPDD نیز تقلید کرده اند. شرکت Byte Dance صاحب رسانه های اجتماعی TikTok و اپلیکیشن Kwai با پشتیبانی شرکت « Tencent» نیز عقب نمانده اند. آن ها با استفاده از بستر ویدئوهای کوتاه در چین بسیاری از افراد مشهوردر صنعت فناوری را جذب کرده اند تا از طریق پخش زنده کالاهای خود را به طرفدارانشان بفروشند.

مصرف، موتور محرکه ای بسیار قدرتمند برای رشد اقتصاد محسوب می شود و به سنگ زیرین توسعه اقتصادی چین تبدیل شده است.

همان طور که «جاستین سارجنت» مدیر نیلسن در بخش چین گفته به دنبال بازگشت زندگی مردم به روال طبیعی، تقاضای داخلی مصرف کنندگان چین در حال افزایش است، این موضوع باعث تزریق خوشبینی به بازار جهانی در حال رکود شده است.

نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: