پذیرش آگهی و تبادل خدمات با کانال های و سایت های دیگر 09191910422      
کد خبر: ۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
با توجه به نگرانی ها در ارتباط با کاهش حساسیت ها به فاصله گذاری های اجتماعی و رشد آمارهای روزانه شیوع کرونا در کشور، ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان گرانقدر بانک ملی ایران نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کمپین های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در کشور تشکیل شده که کمپین به شعب بانک ها نرویم نیز یکی از آنهاست و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان و هموطنان فهیم و گرامی همراه شده است.

این بانك با ارتقاي زيرساخت هاي بانكداري الكترونيك خود در روزهای شيوع كرونا، شرايط انجام امور بانكي براي مشتريان را از به صورت غيرحضوري فراهم كرده است.

شما می توانید با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز دیگر امکان خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران برای بهره مندی مشتریان عزیز اشاره شده است:


نویسنده:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: