گیتی آنلاین-به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: ثبت نام متقاضیان انتخاب و انتصاب مدیران برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ در سامانه my.medu.ir و از طریق گزینه “درخواست انتصاب مدیران” در حال انجام است.
وی افزود: دامنه شمول شیوه نامه انتخاب و انتصاب، مدارس دارای مدیر مستقل در تمامی دوره های تحصیلی خواهد بود.
گلدوی خاطر نشان کرد: متقاضیان مدیریت مدارس باید مستخدم رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش بوده و در زمان انتصاب مدیران باید حداقل ۴ سال از سنوات خدمتی فرد تا پایان بازنشستگی باقی مانده باشد.
وی تأکید کرد: به منظور نظارت همگانی بر فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، شکایات و گزارش های ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس Shekayat.medu.ir در اسرع وقت بررسی و مورد پاسخگویی قرار می گیرد.
گلدوی تصریح کرد: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی کارآمد، با انگیزه، قانون مدار و عدالت محور انتخاب شوند.