• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

مسئول اداره کل پست استان فارس با رئیس سازمان برنامه ریزی دیدار کرد پانزدهمین انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان فارس تشکیل و شروع به کار کرد/حفاظت از میراث ملموس و ناملموس وظیفه عامه مردم است و تنها به عهده میراث فرهنگی نیست دعوت جامعه قاریان قرآن مشهد از مردم برای حضور در انتخابات برگزاری سی و پنجمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه ماهان سیرجان شرکت برتر مجموعه‌های تابع سازمان ایمیدرو در حوزه HSE شد ۷۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان قلب بوشهر خریداری شد هدیه ویژه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی انهدام باند جعل مبایعه نامه‌های صوری در رامسر پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. در تکریم خانواده معظم شهید مدافع سلامت؛ دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است انتصاب احمد کاظمی به عنوان بازرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

0

آغاز پرواز کتاب‌های کانون بر فراز کلاس‌های سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 51672
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
آغاز پرواز کتاب‌های کانون بر فراز کلاس‌های سیستان و بلوچستان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» دسترسی کودکان و نوجوانان به کتاب را آسان‌تر می‌کند و می‌تواند خلاقیت، اندیشه‌ورزی و قدرت تخیل کودکان و نوجوانان را پرورش دهد

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، اجرای طرح « هرکلاس، یک قفسه کتاب» در استان آغاز شد.

مدیرکل کانون استان در آیین افتتاح این طرح و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محلی است که کودکان و نوجوانان می‌توانند در آن به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و هنری بپردازند و یکی از مهم‌ترین ارکان این فعالیت‌ها، کتابخوانی است.

محمدرضا سالاری ادامه داد: کتاب، دریچه‌ای به سوی دنیای جدید و دانایی است و می‌تواند خلاقیت، اندیشه‌ورزی و قدرت تخیل کودکان و نوجوانان را پرورش دهد و آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور کند.

وی اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» را تلاشی برای گسترش این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان دانست و افزود: با اجرای این طرح، امیدواریم که دسترسی کودکان و نوجوانان به کتاب را آسان‌تر و آن‌ها را به مطالعه و کتابخوانی تشویق کنیم زیرا معتقدیم که کتابخوانی، کلید موفقیت در زندگی است و می‌تواند به فرزندان ما کمک کند تا مسیر آینده خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دقایقی نیز با دانش‌آموزان مشتاق مدرسه صحبت کرد و به خاطر افتتاح کتابخانه به آنان تبریک گفت.

سالاری در بخشی از گفت‌وگوی صمیمی خود با کودکان مدرسه هاجر، از طراحی مسابقه‌های مرتبط با کتاب‌های کلاس‌شان خبر داد و آنان را تشویق به کتابخوانی کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، خبرنگاران و جمعی از مسئولان در این آیین حضور داشتند.

گفتنی است طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» با مشارکت کانون و امور اجتماعی کشور آغاز شده و براساس آن هر کلاس درس مجهز به یک کتابخانه با ۱۰۰ جلد کتاب و دو عنوان بازی و سرگرمی، در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=51672

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.