• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

هیئت‌رئیسه مشترک و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند با حمایت گسترده پتروشیمی خلیج فارس، چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، بهمن ماه در کیش برگزار میشود. نوسازی و ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل همگانی مسافر کلانشهر شیراز اولین آکادمی تخصصی استعدادیابی ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد حضور مربی و بازیکن ایرانی در لیگ هندبال آمریکا /;دو ایرانی به عضویت تیم هندبال لس آنجلس آمریکا در آمدند. نقش بی‌بدیل خیرین در حمایت از محرومین خراسان رضوی اسباب بازی‌های قاچاق ۵ ميلياردی در لارستان بانک صادرات ایران به ۲۶۷ هزار بازنشسته کشوری وام داد شیر های اهدایی مادران از بانک شیر مادر بيمارستان حضرت زینب (س) به زاهدان ارسال شد ۱۴ مهرماه آخرین مهلت نقل مکان اتباع بیگانه ساکن اطراف حرم شاهچراغ (ع) یک‌مهمانی شاهانه در خانه‌ی شاه خراسان ضرورت رعایت الگوی مصرف در آذربایجان غربی

4
وزیر بهداشت خبر داد؛

اختصاص یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی به دارو و تجهیزات پزشکی

  • کد خبر : 22568
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
اختصاص یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی به دارو و تجهیزات پزشکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی به دارو و تجهیزات پزشکی در سال جاری خبر داد و گفت‌: با توافقات خوبی که در دولت صورت گرفته است در سال جاری، دارو و تجهیزات پزشکی از معدود کالاهایی هستند که ارز ترجیحی دریافت می کنند.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی دانشمندان جوان ، مؤمن و متخصص ایرانی کار های جهادی انجام داده اند اظهار داشت: قرارگاهی با نام دارو و تجهیزات پزشکی در وزارت بهداشت تشکیل شده که در این قرارگاه، همه عوامل مؤثر در تهیه دارو و تجهیزات، حضور پیدا می کنند و توافقاتی صورت می گیرد که همه ملزم به اجرای آنها هستند.

وی گفت: تهیه دارو و تجهیزات پزشکی یک فعالیت بین سازمانی است یعنی سازمان های مختلفی از جمله بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، تامین اجتماعی و وزارت اقتصاد در این فرآیند موثرند و کم کاری هر یک می تواند باعث اختلال در تولید و تأمین دارو شود.

وزیر بهداشت افزود: خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات خوبی در دولت صورت گرفته؛ به طوری که سال جاری دارو و تجهیزات پزشکی از معدود کالاهایی هستند که ارز ترجیحی دریافت می کنند و یک و نیم میلیارد به این حوزه اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22568

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.