به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد ، پرواز شماره HH6223 تابان روز شنبه ساعت یک و ۲۱دقیقه و ۱۵ثانیه بنا به دلیلی کنسل شد و طبق قانون باید حداکثر تا ۷۲ ساعت وجهه استردادی به حساب مشتری واریز شود اما این اتفاق برای مسافران این پرواز نیافتاد.
یکی از مسافران این پرواز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز جمعه ساعت ۱۲:۱۲ دقیقه پیامکی مبنی بر استرداد بلیت برای من ارسال شد، وقتی بعد از ۷۲ ساعت وجهه استرداد برایم پرداخت نشد به کارشناس علی بابا تماس گرفتم، کارشناس علی بابا عنوان کرد: ۲ تیر ماه تایید مالی استرداد بلیت در علی بابا ثبت شده بین یک ساعت تا ۷۲ ساعت وجهه استردادی به حساب من واریز میشود.
وی ادامه داد: این زمان همزمان شد با عید غدیر من چهارشنبه ۶ تیر ماه مجدد تماس گرفتم کارشناس علی بابا گفت در حال پیگیری است واریز می شود.
این مسافر هواپیمای تابان اضافه کرد: ۹ تیر ماه مجدد تماس گرفتم کارشناس علی بابا بیان داشت که لیست رفته برای پرداخت تراکنش ناموفق بود مشکل از جانب شما نبوده بلکه تراکنشهای زیاد بود برای همین تراکنش شما ناموفق بوده است من شماره کارت دادم.
وی تصریح کرد: دو باره یکشنبه ۱۰ تیرماه تماس گرفتم گفتند شماره کارت شما ثبت نشده مجدد شمار کارت دادم عنوان شد ۷۲ ساعت پول پرداخت می شود اما بالاخره بعد از ۱۳ روز وجهه استردادی امروز پرداخت شد.
خبرنگار ما با شرکت علی بابا تماس گرفت و کارشناس این شرکت گفت تنها به کسی که به خطی بلیت را خریده است دسترسی دارد پاسخ خواهد داد.
انتهای پیام/