• امروز : جمعه - ۱۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 1 November - 2024
1
لیائی در بازدید سرزده از پست اردبیل مطرح کرد؛

استمرار روند هوشمندسازی خدمات پستی با اولویت رضایت‌مندی مشتریان

  • کد خبر : 33939
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
استمرار روند هوشمندسازی خدمات پستی با اولویت رضایت‌مندی مشتریان
اردبیل_ مديرعامل شركت ملی پست در ادامه بازدیدهای سرزده با حضور در پست اردبیل با اشاره به سیاست‌های جدید شرکت ملی پست در راستای ادامه روند هوشمندسازی گفت: «مراجعه پست به منازل مردم برای ارائه خدمات پستی برای تسهیل خدمت رسانی و افزایش رضایت مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.»

گیتی آنلاین_ معاون وزیر ارتباطات ظهر روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ باحضور در نشست شورای اداری پست استان اردبیل به همکاری با شرکتهای دانش بنیان اشاره کرد و افزود: «از جمله این همکاری ها می توان به استقرار صندوق های پستی هوشمند در نقاط مختلف پرتردد شهری اشاره کرد که با این اقدام می‌توانیم در هر ساعت از شبانه روز به هموطنان خدمات ارائه دهیم.»

معاون وزیر ارتباطات راه اندازی باجه های سیار در مکان های پرتردد را یکی دیگر از طرح های در دست اجرا خواند و گفت: «از مزایای این طرح عدم نیاز به فضای فیزیکی و کاهش هزینه های نگهداری است که همزمان تامین رفاه حال مشتریان را به دنبال خواهد داشت.»

لیائی با اشاره به افزایش خطوط مبادله پستی عنوان کرد: «با توجه به‌ تغییر رویکرد شبکه پستی از ارسال پاکت به بسته و امانات پستی ناگزیر هستیم تا زیرساخت های شبکه پستی را هم راستا با این تغییر رویکرد ارتقا دهیم.»

مدیرعامل شرکت ملی پست استفاده از منابع مولدسازی را تنها راه نوسازی و بهسازی فضای فیزیکی ادارات پست دانست.

لیائی در ادامه هدف از سفرهای استانی را دیدار چهره به چهره با کارکنان و مشتریان در راستای ارائه خدمات مطلوب خواند.

رئيس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «هدف از این اقدام دیدار چهره به چهره با کارکنان و مراجعین است تا براساس ارزیابی ها بتوانیم خدماتی با کیفیت بهتر به مشتریانمان ارائه دهیم.»

لیائی با اشاره به تعرفه خدمات پستی گفت: «پست یک بنگاه اقتصادی است که بر مبنای هزینه و درآمد اداره می شود، از این رو با مشارکت و همکاری تمامی ارکان شبکه به ویژه نیروی انسانی متعهد و وفادار در راستای اهداف شرکت ملی پست گام برمی داریم.»

وی افزود: «برخی از مشکلات نیز با تدبیر حل شدنی است و نیاز به اعتبار ندارد از همین رو سفرهای استانی با حضور میدانی و یافتن تدبیر لازم، منجر به بهبود خدمت رسانی شرکت پست به مردم می شود.»

لیائی خواستار تعامل و همکاری با استانداری و فرمانداری ها شد و گفت این تعاملات برای پیشبرد اهداف شرکت ملی پست در خصوص خدمت رسانی به مردم لازم و ضروری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به تکمیل بانک های اطلاعاتی سامانه جی نف تا پایان سال ۱۴۰۴ از همکاری‌ پست و مرکز آمار در سرشماری پیش رو و بهره گیری از ظرفیت کدپستی در این رویداد خبرداد.

‌مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان این سفر ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمانه با کارکنان به منظور استماع مشکلات و نظرات آنان؛ از بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست استان اردبیل بازدید و با مشتریان گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.