• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

«جستجوهایی پیرامون نقاشی» ۳۹ هنرمند طراح و نقاش در نگارخانه بهارک بارش باران در راه آذربایجان غربی نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات جمع‌آوری ۵۱۰ معتاد متجاهر در کلانشهر شیراز در هفته دولت ۲۰۹پروژه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان آماده بهره‌برداری است رئیس روابط عمومی شهرداری یاسوج تمهیدات این شهرداری را برای برگزاری ایمن مراسم چهارشنبه آخر سال تشریح کرد. صادر شدن بیش از ۳ هزار کارت برای نمایندگان دو کاندیدا ریاست جمهوری برای نظارت بر انتخابات مرکز فوریت های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله(ع) در مرز خسروی افتتاح شد آمادگی ۴۵۶۷ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی برای انتخابات با حضور گسترده مردم مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در حال برگزاری است تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی ۱۳۰ميليارد تومان تسهيلات برای طرح‌هاي بخش كشاورزي سيستان وبلوچستان پرداخت شد

3

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

  • کد خبر : 39030
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها
بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی می‌رساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.

گیتی آنلاین_ علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.

ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌به اطلاع می‌رساند که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.

مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

جزئیات خبر در لینک زیر

https://qmb.ir/R-4zIOFi0

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=39030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.