• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
4
در راستای توسعه صلح و سازش صورت گرفت :

انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت توسعه حل اختلاف کردستان و کمیته امداد استان

  • کد خبر : 34885
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
انعقاد تفاهم نامه مشترک معاونت توسعه حل اختلاف کردستان و کمیته امداد استان
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت توسعه حل اختلاف استان کردستان و کمیته امداد استان در راستای توسعه صلح و سازش ، تشکیل هیات های صلح و همچنین حمایت حقوقی و قضایی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌ امضا رسید.

به گزارش گیتی آنلاین ، بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف استان در جلسه با مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ، اظهار داشت : این معاونت در راستای کمک به مددجویان این نهاد با تشکیل هیات های صلح ، از ظرفیت خیرین و کمکهای مردمی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و گشایش از مشکلات این قشر از جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.
اسدی افزود : امضای این تفاهم نامه موجبات توانمند کردن مددجویان در معرض آسیب مانند زنان بی سرپرست و بد سرپرست ، افراد کم بضاعت محلات کم برخوردار و حاشیه نشین است .
معاون توسعه حل اختلاف استان تاکید کرد : تعامل و هم‌افزایی دادگستری و کمیته امداد در زمینه حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان می‌تواند آثار و‌ برکات ارزشمندی در پی داشته باشد.
در ادامه این جلسه ، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان ضمن استقبال از تشکیل هیات های صلح در این سازمان ، اظهار داشت : افراد تحت پوشش کمیته امداد استان ، نزدیک به ۷۲ هزار خانوار با ۱۶۰ هزار نفر، معادل ۱۵.۲ درصد کل جمعیت استان کردستان می باشند.
وی افزود : استفاده از ظرفیت صلح یاران و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه ، سبب کاهش تشکیل پرونده های قضایی در دادگستری و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت .
طوسی با دعوت از خیرین و نیکوکاران استان تاکید کرد : منابع کمیته امداد برای خدمت رسانی به اقشار کم بضاعت محدود است و می طلبد که خیرین در این زمینه ، کمیته امداد را یاری کنند.
در پایان این جلسه ، تفاهم نامه همکاری فیمابین معاونت توسعه حل اختلاف و کمیته امداد استان در جهت تشکیل هیات های صلح در این اداره به امضای طرفین رسید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34885

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.