• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

اخبار ویژه

محمد جمالی افزود: سیده ژیلا انجم روز. فوق لیسانس رشته حقوق جزا و دبیر دبیرستان های یاسوج و دبیر دبیرخانه راهبری کشوری قرآن و پیام های آسمان مستقر در استان ، معلم نمونه كشوری از استان كهگیلویه و بویراحمد شد. جوجه ریزی ۳۱۸ هزار قطعه ای در واحدهای مرغداری شهرستان زاهدان مرمت وبازسازی بیش از ۳۰۰ مورد بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید ناحیه پستی کوی خاتم شهرستان همدان افتتاح شد توصیه‌های طب ایرانی برای تغذیه در تابستان تحقق افزون بر ۶۴ درصد از تعهد اشتغال در شهرستان ارومیه ۹۸۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای سیستان و بلوچستان الحاق شد بانک تجارت در ۲۵ استان کشور استخدام می کند کسب افتخار در زمینه طراحی پایدار برای تلویزیون‌های OLED evo 2023 ال‌جی راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در کازرون حمایت از کشاورزان و پرداخت به موقع مطالبات آنان از جمله اولویت های اصلی دولت است نداشتنِ مسکن یکی از چالش های جدی محرومین است که خیرین واسطه ای برای رفع این مشکل هستند

1

بازدید رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از تیم فناورانه ” بله”

  • کد خبر : 22779
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
بازدید رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از تیم فناورانه ” بله”

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز از تیم فناورانه «بله» بازدید و از اقدامات این تیم در خدمت رسانی به هموطنان عازم حج، در ارایه ارز همراه حجاج و خدمت تماس صوتی و تصویری برای کاربران در عربستان قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد خوانساری در این بازدید […]

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز از تیم فناورانه «بله» بازدید و از اقدامات این تیم در خدمت رسانی به هموطنان عازم حج، در ارایه ارز همراه حجاج و خدمت تماس صوتی و تصویری برای کاربران در عربستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد خوانساری در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، حامد منکرسی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات، مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، کاظم کیال مدیرعامل بله و تنی چند از مدیران بانک و سازمان فناوری اطلاعات حضور داشتند، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پایداری سرورها، برنامه های توسعه ای محصول و جذب کاربران جدید، اقدامات مجموعه در خدمت رسانی به زائران حج را قابل تقدیر توصیف کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی هر خدمتی که بتواند رضایت را برای مردم داشته باشد یقینا بازتاب و ثمرات مثبتی در زندگی ما خواهد داشت، گفت: خدمت و محصول باید به گونه ای باشد که مردم به سهولت از آن بهره برده و رضایت کامل داشته باشند.

علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران هم با بیان اینکه اپلیکیشن بله به عنوان یک استراتژی و ابزار برای عبور از دوره سنتی به بستر دیجیتالی بانک در نظر گرفته شده است، گفت: امروز این اپلیکیشن و محصول به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران نقش آفرینی می کند.

وی اظهار کرد: امروز سرویس های پولی و مالی بر بستر بله، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند و روزانه بین دو تا چهار هزار درخواست ارز مسافری در بله به ثبت می رسد که پیش از این زائران به صورت حضوری به شعبه مراجعه می‌کردند.

ماهیار ابراز کرد: هر فرد روزانه به طور متوسط پنج تا شش تراکنش بانکی انجام می دهد که می توان بخش عمده آن را در بستر بله سامان دهی کرد.

همچنین کاظم کیال، مدیرعامل «بله» نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اپلیکیشن در موسم حج گفت: تعداد تماس های صوتی و تصویری بله در یکم خردادماه بیش از ۵۰۳ هزار تماس و در روز گذشته بیش از ۹۷۴ هزار تماس بوده است که رشد ۹۳ درصدی را نشان می دهد. وی خدمات بله برای حجاج را در دو بخش ارایه ارز حج تمتع و تماس صوتی و تصویری اعلام و خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز مراسم حج، بیش از ۲ هزار و ۸۸۳ حاجی، ارز خود را از طریق اپلیکیشن بله دریافت کرده اند.

همچنین تاکنون بیش از ۲۳ هزار کاربر از طریق این اپلیکیشن ارز مسافری دریافت کرده اند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.