• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

۱۷ فیلم برای کسب جوایز پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم MENA در هلند با هم رقابت می‌کنند افزایش همکاری با بخش خصوصی؛ بستر ساز توسعه خدمات پستی است برگزاری دو نمایشگاه تخصصی نقاشی میراث فرهنگی در ارگ کریمخانی شیراز برگزاری مجامع هلدینگ سیمان غدیر تصویری روشن از قانون مداری نسل جوان در برنامه “چراغ راه” سیمای فارس فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از کشف سی میلیارد ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه خودروی سواری و دستگیری ۷ نفر در این رابطه توسط یگان امداد شهرستان بویراحمد خبر داد پیام تسلیت رئیس هیات امنای کمیته امداد در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانشجویان تحت حمایت این نهاد در استان را ۱۳۳۶ نفر عنوان کرد بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی آسایش و حیات امروز ما مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معزز شهداست برگزاری رزمایش بسیج نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی سومین جشنواره فیلم حوادث و سوانح طبیعی برگزار می شود

4

بازدید وزیر بهداشت از دو مرکز بهداشتی و درمانی در ملک آباد مشهد مقدس

  • کد خبر : 30031
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
بازدید وزیر بهداشت از دو مرکز بهداشتی و درمانی در ملک آباد مشهد مقدس
وزیر بهداشت که به منظور نظارت بر ارائه خدمات سلامت به زائران ایام پایانی ماه صفر به استان خراسان رضوی سفر کرده است از بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) و مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر ملک آباد مشهد مقدس بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان سیار ثامن الائمه (ع) شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، بستری، اورژانس و داروخانه بازدید و با نیروها و بیماران این بیمارستان، گفتگو کرد.

بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) از سوی مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران از روز ۱۹ شهریورماه در ملک آباد مستقر شده و آمادگی ارائه خدمات به ۵ هزار مراجعه کننده در روز را دارد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شبانه روزی ملک آباد بازدید و نحوه ارائه خدمات به زائران و مجاوران را بررسی کرد.

در این مرکز جامع خدمات سلامت، بخش بستری موقت برای رسیدگی به وضعیت زائران در ایام پایانی ماه صفر راه اندازی شده و سه پزشک عمومی و متخصص پزشکی خانواده نیز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

در این بازدید دکتر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر شبستری، رییس و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس نیز دکتر عین اللهی را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30031

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.