• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید آئین تجلیل از خبرنگاران وفعالین رسانه بندرماهشهر به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ابتلای سالانه ۴۰۰ میلیون نفر در دنیا به تب دنگی/ ۱۲۸ کشور تا کنون درگیر تب دنگی شده اند تقدیر وزیر میراث فرهنگی از مدیرعامل شرکت ملی پست همه آنچه نوشته شده، واقعیت‌های زندگی من است امتحانات جبرانی دانش آموزان متوسطه دوم زاهدان به روایت تصویر پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۰ اسفند در سیستان و بلوچستان تحولات کنونی مطابق میل استکبار شکل نخواهد گرفت  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از سه هزار طرح اشتغال زایی از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان این نهاد و دیگر اقشار نیازمند در استان خبر داد. اعلام چشم‌انداز ال‌جی در خصوص تبدیل شدن به یک شرکت پلتفرم سرگرمی و رسانه ارتقا تعاملات سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شهرداری تربت جام بهره برداری از ۱۰ طرح‌ توسعه روستایی در‌ ارومیه

4

برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 33613
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)
فارس_ به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده بهداشت، آیین تجلیل از خانواده شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور خانواده های شهیدان سرایداران و اسماعیلی، خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده بهداشت برگزار شد.

گیتی آنلاین_ دکتر «ابوالفضل اژدرپور» رییس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام این خبر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی سال گذشته حرم شاهچراغ(ع)، هدف از برگزاری این برنامه را عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان که کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد.

امام جماعت دانشکده بهداشت نیز در این آیین گفت: دلیل عروج مردان الهی را باید در عدم تعلق آنها به دنیا و ظواهر دنیا دانست و شهید با قطع علایق مادی به این مقام می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین «درخشان» افزود: ویژگی دوم شهید، بصیرت است؛ شهید با نگاه بصیرانه به جهان پیرامون خود به این مقام می رسد؛ امروز سکوت بعضی از خواص در قبال جنایات غزه و مسائل داخلی خیانت است.

این آیین با تقدیر از خانواده شهیدان معزز «اسماعیلی» و «سرایداران» به همراه پرچم گردانی خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.