• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
6

بزرگراه الغدیر میاندوآب برق دار می‌شود

  • کد خبر : 34293
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
بزرگراه الغدیر میاندوآب برق دار می‌شود
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت: با اتمام عملیات تیرگذاری بزرگراه الغدیر برق دار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین ،علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب اظهارداشت: تمام همت و توان خود را برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم به کار گرفته‌ایم و رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به جاده‌ها همواره در اولویت کاری ما بوده و بر اساس وظایف خود اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

سولدوزیان گفت: در این راستا ساماندهی ورودی‌های میاندوآب و انجام اقداماتی مانند آسفالت، روکش و نصب تیر‌های چراغ‌برق را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

او با بیان اینکه بلوار الغدیر یکی از محور‌هایی است که همواره موردتوجه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب قرار دارد، بیان کرد: در این راستا هم اکنون عملیات تیرگذاری برای ایجاد روشنایی و ایمن‌سازی جاده در دست اجرا بوده و نیمی از آن اجرا شده است.

سولدوزیان تصریح کرد: طی بازدیدی که با همراهی فرماندار ویژه و شهردار میاندوآب داشتیم، مقرر شده تا فضای سبز و اصلاح جداول نیز پس از طی مراحل اداری و مکاتبات لازم توسط شهرداری انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب با بیان اینکه در تقاطع کوی یوزباشکندی نیز اقدامات لازم برای کاهش تصادفات انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در این محدوده نیز در دونقطه احداث دوربرگردان استاندارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در مسیر ورودی میاندوآب از سمت و تمام تلاش خود را نیز انجام می‌دهیم؛ ولی ازآنجایی‌که برخی از طرح‌ها مستلزم بودجه سنگین و زیادی هستند که باید تأمین شوند و ما نیز در این راستا قدم برمی‌داریم

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34293

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.