به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، جعفر شاهرخی در بازدید اصحاب رسانه از مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد اظهار کرد: سوالات و درخواست های شهروندان پس از دریافت از طریق تماس یا سامانه، جهت پیگیری به مراجع مربوطه ارسال و ظرف نهایتا پنج روز پاسخ داده می شود.
وی با اشاره به رعایت اصل امانت داری در حفظ اطلاعات شهروندان خاطرنشان کرد: شماره تماس و مشخصات افراد تماس گیرنده فقط با رضایت ایشان در اختیار نهادهای مربوطه قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری مشهد افزود: ۱۳ روز اول هر ماه میزبان شهردارها از مناطق مختلف مشهد هستیم. همچنین به کارکنان مرکز، جهت بروز بودن اطلاعات، توسط کارشناسان مربوطه آموزش های لازم داده خواهد شد تا بتوانند در زمینه های مختلف پیگیری های لازم را انجام دهند.