• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

۲۰۰۰ کیلوگرم مواد فاقد مصرف انسانی در تنگستان شناسایی، جمع آوری و معدوم شده است تقدیر رییس کل بانک مرکزی از حمایت‌های اشتغال آفرینی بانک کارآفرین تجلیل از برترین های جوانی جمعیت در دانشگاه های علوم پزشکی/ ۱۳ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی مدال های طلا، نقره و برنز دریافت کردند کنترل کرونا اولین تحول حوزه سلامت در دولت مردمی در سه ماه اول بود نمایشگاه مشترک ایران و ترکیه «رنگ هنر» نام گرفت/ نمایش ۸۳ اثر در فضای مجازی تمهیدات اورژانس استان تهران برای آلودگی هوا در میادین اصلی شهر سه گردشگر در رودخانه زاب سردشت جان خود را از دست دادند عدم ساخت واحدهای ویلایی نهضت مسکن یعنی ابطال قرارداد واگذاری زمین بیش از ۱۰۰ متن و طرح به جشنواره تئاتر افرا ارسال شد استقرار زنبورستان ها در سپیدان ادامه دارد در دفاع از حقوق مردم و احداث بیمارستان قلب در محل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سابق، میدان را ترک نخواهیم کرد سیمان شاهرود؛ پیشرو در فناوری برتر و صنعت سبز

5

ثبت رکورد مصرف گاز پاییزه در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 37382
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
ثبت رکورد مصرف گاز پاییزه در آذربایجان‌غربی
رئیس واحد اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: در هفته جاری میزان مصرف گاز استان به یک رکورد در فصل پاییز رسید.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، اظهار کرد: روز شنبه یازدهم آذرماه، میزان مصرف گاز در استان به ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب رسید که در نوع خود رگوردی برای مصرف پاییزه به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: این رکورد تا نیمه اول آذرماه ثبت شده و احتمال دارد در روزهای آینده، رکورد جدیدی در مصرف گاز پاییز را هم شاهد باشیم.

رئیس اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال پاییز نسبت گرمتری نسبت به سال‌های قبل داشتیم، افزود: همین مساله باعث شده است گاز تحویلی به نیروگاه‌ها، فعلا به طور کامل محدود نشود.

محمودی با اعلام اینکه نیروگاه‌های برق استان مجاز به مصرف گاز تا سقف روزانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب هستند، خاطرنشان کرد: از این میزان، ۵ میلیون مترمکعب متعلق به نیروگاه ارومیه و یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب نیز برای نیروگاه سیکل ترکیبی خوی است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت مصرف گاز برای کارخانجات سیمان نیز گفت: فقط کارخانه سیمان سفید ارومیه مجاز به مصرف روزانه ۹۰ هزار مترمکعب بوده و گاز مابقی کارخانجات محدود شده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=37382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.