• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
امام جمعه نی ریز:

خدمت به روستاییان و اقشار آسیب پذیر دغدغه اصلی مسئولان باشد 

  • کد خبر : 47523
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
خدمت به روستاییان و اقشار آسیب پذیر دغدغه اصلی مسئولان باشد 
فارس_ همزمان با دهه حساب 100 حضرت امام (ره) و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نی ریز با حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان نی ریز دیدار کردند.

گیتی آنلاین_ در این دیدار علی اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نی ریز گزارشی از عملکرد یک ساله بنیاد مسکن این شهرستان بیان کرد و از حمایت و همراهی امام جمعه تقدیر نمود.

علی اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی ریز عملکرد واحد عمران روستایی در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای تل مهتابی ، بخش مرکزی به طول ۲۰۰۰ متر ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای غوری ، بخش پشتکوه به طول ۲۰۰۰ متر ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای ریزاب ، بخش قطرویه به طول ۲۰۰۰ متر از جمله کارکردهای این مجموعه است.

سید محمود حسینی امام جمعه نی ریز نیز طی سخنانی فرارسیدن دهه حساب ۱۰۰ و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن را به کارکنان بنیاد مسکن تبریک گفت و با بیان اینکه این نهاد مقدس یادگار امام راحل در جهت رفع مسکن روستاییان و مستضعفان بنا نهاده شده افزود: هیچکس در ایران اسلامی هیچ فردی مخصوص جوانانی که تازه ازدواج نموده اند دغدغه مسکن و سرپناه نداشته باشند و بنیاد مسکن ضمن رفع موانع تولید مسکن با ساخت مسکن فنی و مقاوم ، روستاها را از مکانی غیر بهداشتی و ناایمن و غیر قابل زندگی به مکانی بهداشتی و به امید به زندگی حتی در جهت مهاجرت معکوس از شهر به روستا تبدیل و توسعه دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نی ریز افزود: بیشترین موانعی که باعث عدم ازدواج جوانان و ازدیاد جمعیت جهت پشتوانه کشور گردیده دغدغه مسکن می باشد که با همت خیرین و همکاری بنیاد مسکن این مشکل کشور حل گردد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=47523

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.