• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
4

دیدار چهره به چهره مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با مردم و بررسی مشکلات روستاییان 

  • کد خبر : 21918
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
دیدار چهره به چهره مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استهبان با مردم و بررسی مشکلات روستاییان 
فارس_ مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان به همراه کارشناسان این بنیاد ، جهت مرتفع نمودن مشکلات ساخت و سازهای روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفرجمعیت این شهرستان با مردم دیداری چهره به چهره داشتند.

گیتی آنلاین_ کرامت ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: در دیدار چهره به چهره موضوع آزاد نمودن اقساط وام ها و تکمیل پرونده ها بررسی شد و کارشناسان بنیاد مسکن از روستاهای بخش مرکزی و شهر ایج بازدید نمودند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان خاطر نشان کرد: در این بازدید که دهیاران روستاهای بخش مرکزی نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات حدود ۳۰ نفر از متقاضیان در منزل پیگیری گردید و مقرر شد همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان در ادامه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در سالی که گذشت را بیان کرد و افزود: بسیاری از دستاوردهایی که در این شهرستان در راستای توسعه روستایی رقم خورده است محصول همین دیدارها و نشست های مستقیم با مردم است.

وی از پرداخت وام های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک ها در این شهرستان با اعتباری معادل ۵۸۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در این شهرستان ۵۴۰ میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و ۲ میلیارد تومان به عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداث واحدهای مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

ابراهیمی از بهسازی روستاهای این شهرستان ، آسفالت و توسعه معابر ، احداث کانال دفع آب های سطحی با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان همچنین گفت: تهیه و بازنگری طرح هادی روستاها با اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان و اختصاص زمین یک هکتاری شهرک امام حسین (ع) برای احداث مسکن ملی و احداث ۱۱۲ واحد مسکونی از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن در سالی که گذشت است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21918

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.