• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور:کسب رتبه اول کشوری آذربایجان‌غربی در جذب بیمه شده جدید/پرداخت عیدی مستمری بگیران صندوق در هفته آینده آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار راهگشای رفع بیکاری جوانان پس از پایان خدمت دوره ضرورت است  جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری اتمام عملیات اجرایی احیاء و مرمت قنات کهنه کوار لوله‌گذاری محور دروازه قرآن؛ تدبیر مدیریت شهری برای جلوگیری از تکرار حادثه همکاری با بخش خصوصی عملکرد شهرداری را بهبود می بخشد آلبوم موسیقی «پاییز بعد از تو» رونمایی می‌شود با تأثیر مصرف نمک زیاد بر پرفشاری خون بیشتر آشنا شویم قلع و قمع باغات غیر مجاز و رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان کازرون پیام تبریک مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان فارس به مناسبت روز «خبرنگار» جزئیات افزایش دو برابری سقف تسهیلات خرید مسکن از زبان مدیرعامل بانک مسکن هشدار وزارت بهداشت به مردم برای جلوگیری از مسمومیت با گاز منوکسید کربن/ در محیط های بسته از ایمنی وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنید

8

راه‌اندازی خدمت عودت چک در اینترنت ‌بانک دی

  • کد خبر : 26354
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
راه‌اندازی خدمت عودت چک در اینترنت ‌بانک دی
بانک دی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، خدمت عودت چک را در سامانه دی نت راه‌اندازی کرد

بانک دی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، خدمت عودت چک را در سامانه دی نت راه‌اندازی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک دی، با استفاده از این خدمت، دریافت کننده چک می‌تواند در صورت نیاز پس از تأیید، چک را به انتقال‌دهنده بازگرداند.

گفتنی است در شرایطی که مبادله‌ای تکمیل شده و سپس به هر دلیلی لغو شده باشد و طرفین مبادله قصد عودت چک را داشته باشند، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند. در خدمت عودت چک، برخلاف خدمت انتقال چک، نیازی به افزودن گیرنده چک نیست.

از منظر حقوقی تمامی کسانی که در نقل و انتقال چک نقش دارند نسبت به چک مسئول هستند، اما در حالتی که چک عودت داده شود، این مسئولیت از عودت‌دهنده سلب می‌شود. پس از عودت چک، تایید توسط ذی‌نفع الزامی است.

کاربران دی‌نت می‌توانند برای دسترسی به سرویس عودت چک از طریق منوی چک اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.