• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

کسب عنوان شایسته تقدیر جشنواره ملی “طنز پهلو” توسط محمد قریشی تجلیل بهزیستی فارس از خیریه مردمی عطر یاس نبوی  وزیر بهداشت از اورژانس ۶۰ تختخوابی بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید کرد زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد / با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسوولان زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از فصل بازگشایی مدارس به صدا درآمد. نسخه جدید موبایلت با الزام به‌روزرسانی منتشر شد همایش پیاده روی خانوادگی در بوستان لاله برگزار شد  ۸ رشته صنایع‌دستی از فارس در پایتخت معرفی می‌شود/ برپایی نمایشگاه و کارگاه زنده صنایع‌دستی استان فارس در ساختمان وزارت میراث فرهنگی بهره وری اساس توسعه کشور است مطالعه جامع برای جلوگیری از هدر رفت منابع آبی سیستان و بلوچستان در اولویت وزارت جهاد کشاورزی توصیه های ایمنی در چهارشنبه سوری ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد بیش از ۹۰ درصد از عرصه های مرتعی استان ممیزی شده است

3

راه‌اندازی شبکه همراهان مردمی راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 33028
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
راه‌اندازی شبکه همراهان مردمی راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی
برای نخستین بار در کشور؛ شبکه همراهان مردمی راه و شهرسازی با استفاده از ظرفیت نخبگان در آذربایجان‌غربی راه اندازی شد.

ارومیه _ گیتی آنلاین، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی شبکه همراهان مردمی وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی، گفت: شبکه همراهان مردمی وزارت راه و شهرسازی برای نخستین بار در کشور به عنوان نمونه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود تا از ظرفیت مردم در این بخش نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

علی سلطانی وش  اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های میانی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مورد تاکید و پیگیری برنامه‌های ما بوده و این امر به جد دنبال می‌شود.

وی می گوید: بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و مردم در اجرای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و اتصال این ظرفیت‌ها به دستگاه اجرایی از اهداف راه‌اندازی این شبکه مردمی است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید به این مساله توجه ویژه کرد که گروه‌های مردمی نقش موثری در اجرای صحیح طرح‌های اجرایی دارند و می‌تواند به صورت ملموس مشکلات را به دستگاه اجرایی مربوطه منتقل کرده و زمینه توسعه را فراهم کنند.

سلطانی وش با اشاره به اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، گفت: در این بخش مشکلی از بابت تامین زمین و تولید مسکن وجد ندارد و یکی از مشکلات موجود سوداگری در بازار مسکن بوده که اجرای طرح بازرسی و نظارت بر بنگاه‌های املاک در سراسر کشور بخش مهمی از مشکل بازار مسکن را بهبود بخشیده است.

وی افزود: دانش بنیان کردن و فناورانه کردن ساخت مسکن مهمترین برنامه مورد توجه و پیگیری وزارت راه و شهرسازی است و این مساله با اولویت مورد پیگیری قرار گرفته است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: طرح‌های مسکن در بخش‌های مختلف بافت فرسوده، روستاها، جوانی جمعیت و مسکن حمایتی و بخش‌های دیگر در مراحل مختلف اجرا قرار دارند و آماده بهره‌مندی از ظرفیت مردنی در توسعه این طرح‌ها هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در نشست هم اندیشی شبکه همراهان مردمی وزارت راه و شهرسازی گفت: نخبگان سرمایه‌های اجتماعی هستند و آمادگی داریم از ظرفیت‌های این بخش در اجرای طرح‌های راه و شهرسازی نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: ظرفیت‌های مردمی به خصوص نخبگان، در پیشبرد اهداف راه و شهرسازی بسیار موثر بوده و می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم کند.

در ادامه این نشست هریک از شرکت کنندگان نظرات خود را در زمینه توسعه فعالیت های راه و شهرسازی و همچنین ساخت و ساز و تامین مسکن و کنترل بازار مسکن نظرات خود را ارائه کردند

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.