• امروز : پنج شنبه - ۳ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 22 February - 2024

اخبار ویژه

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی: قرآن معجزه نبی مکرم اسلام، محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و تا روز قیامت در نزد بشریت است / مبانی تربیتی و انسان شناسی قرآن در نوع خود بی نظیر است. اعزام بیماران بوشهری نیازمند جراحی عروق کاهش ۸۲ درصدی داشته است آغاز فعالیت هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران صادرات دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی ایران به آمریکای لاتین حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران اختتامیه اولین سوگواره ملی ادبی، هنری حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) سالن ناظرزاده‌ی تماشاخانه ایرانشهر میزبان نمایش «دُردنوشان» می‌شود احداث بیش از ۶۰۰۰ متر کانال آبیاری عمومی در مهرستان افتتاح چندین طرح عمران شهری در ارومیه سلامت روان جامعه و آموزش مهارت‌های ارتباطی در خانواده از اولویتهای مهم دولت است پتروشیمی غدیر با مدیر جوان و گام دومی خرد عملکردی عالی را رقم زد فیلم «غریب» از تلویزیون پخش می‌شود

2

رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین

  • کد خبر : 27642
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین

  بررسی های صورت گرفته در بانک ایران زمین از رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک خبر داد. به گزارش روابط عمومی؛ ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود. عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی […]

 

بررسی های صورت گرفته در بانک ایران زمین از رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان در شعب و ستاد بانک، افزود: همکاران من در بانک ایران زمین همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال می کنند و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمی دارند.

پورسعید رشد یک سازمان را حاصل زحمات شبانه روزی همه کارکنان آن بیان کرد و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز می شود، بی شک با فراز و نشیب های فراوانی در مسیر مواجه خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تک تک کارکنان است که می تواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و گفت: تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویس های مطلوب در پلتفرم های بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.

پورسعید وجود یک ساختار در روند ارائه یک محصول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامه ریزی منظم، تلاش می کند تا محصول و سرویس های خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.