• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

بسیج امکانات آذربایجان غربی برای میزبانی مناسب از زائران اربعین ساخت بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ واحد در قالب تفاهم نامه های حمایتی به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان کالاهای اساسی بخش کشاورزی برای نمایشگاه های بهاره و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان تامین و توزیع شد نشست تخصصی برگزاری همایش آشنایی با ظرفیت های اقتصادی عضویت ایران در گروه بریکس دریافت تسهیلات فرزندآوری از بانک ملت، غیرحضوری شد جای خالی حسام محمودی در فجر ۴۲ تعامل دستگاه‌ها موجب امیدآفرینی می‌شود شرکت در نمایشگاه از ابزار کارآمد مارکتینگ است/مزیت رقابتی ایران گردشگری است آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آموزش ایمنی به حدود ۵ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه‌های سیستان و بلوچستان طی دوماهه سالجاری گام بلند زیست محیطی پتروشیمی مارون در کاهش حجم فِلِرهای NGL 600 جذب نیرو، آموزش، توانمندسازی و نقش آفرینی هنرمندان در عرصه های مختلف هنری، یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج هنرمندان است

1
به مناسبت هفته ملی سلامت؛

زنگ سلامت در مدارس شیراز نواخته شد

  • کد خبر : 48452
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
زنگ سلامت در مدارس شیراز نواخته شد
فارس_ به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت»، زنگ سلامت به صورت نمادین در دبستان دخترانه نیا کوثری شیراز نواخته شد.

گیتی آنلاین_ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از همکاری و همراهی مطلوب آموزش و پرورش با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: آموزش و پرورش، محور توسعه و تعالی جامعه در ابعاد گوناگون است و تحقق اهداف تعلیم و تربیت و یادگیری دانش‌آموزان، با توجه به سلامت آنان انجام می شود.

دکتر «محمدرضا کریمی» با بیان اینکه دانش ‌آموزان آینده سازان کشور هستند و سلامت آنها نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد، اظهار کرد: هرچه اطلاعات دانش آموزان در حوزه سلامت بیشتر باشد، خانواده و جامعه سالمتری داریم.

او ادامه داد: افزایش دانش آموزان سفیر سلامت، ایجاد پایگاه های تغذیه سالم، ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان و مکمل یاری آهن و ویتامین D، از جمله اقداماتی دانست که در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان انجام می شود.

دکتر کریمی با اشاره به انتخاب شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در هفته ملی سلامت امسال، گفت: هدف از انتخاب این شعار، جلب توجه مردم به اهمیت سلامتی و نقش آفرینی آنها در ارتقای سطح سلامت خانواده و جامعه است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای ارتقای سلامت در جامعه و رسیدن به اهداف آن، باید از کوچکترین جز یک جامعه یعنی خانواده شروع کرد و ارتقای سلامت خانواده، می‌تواند از آموزش فرزندان در مدرسه آغاز شود.

او هفته سلامت را فرصتی ارزشمند برای ارتقای آگاهی مردم نسبت به مسائل بهداشتی و تشویق آنها برای دستیابی سبک زندگی سالم دانست.

در پایان این مراسم از سفیران سلامت دانش آموز نمونه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48452

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.