• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

اجراهای ويژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون عبور ارزش دارایی‌های بانک سپه از مرز یک‌هزار همت اعتماد مردم نسبت به شهرداری بار دیگر در حال شکل گیری است احداث ۱۸۹ کیلومتر راه درون روستایی در ارومیه توسط بسیج دیدار اعضای شورای کار شرکت سیمان با امام جمعه شهرستان دورود در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تأمین اجتماعی در استان قم انجام شد؛ رونمایی از درگاه نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت ۱۷۳۵ داوطلب در زاهدان اهمیت و‌ لزوم مشارکت مردمی در ارتقای حوزه بهداشت و پیشگیری/ انجام بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی در ایام نوروز حضور ۳ فوتبالیست فارسی در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان  «نور» در ایتالیا به رقابت می‌پردازد دومین سوگواره «نوای ارادت» با هدف شناسایی استعدادها و ترویج فرهنگ مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان معرفی بندرماهشهر

3
پیام فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

سردار کیقباد مصطفایی با تبریک هفته بسیح، به مناسبت این هفته پیامی صادر کرد / متن پیام

  • کد خبر : 36231
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج سردار کیقباد مصطفایی با تبریک هفته بسیح، به مناسبت این هفته پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «بسیج شجره طيبه و درخت تنومند و پرثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و […]

پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

سردار کیقباد مصطفایی با تبریک هفته بسیح، به مناسبت این هفته پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«بسیج شجره طيبه و درخت تنومند و پرثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد.»-امام خمینی(ره)
نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگ ترين مردان تاريخ ایران است. نهادي كه به تعبير امام خمینی (ره) تشكيل آن «يقينا از بركات و الطاف جليه خداوند تعالي بود.» «بسیج ميقات پا برهنگان و معراج انديشه پاك اسلامي است كه تربيت يافتگان آن نام و نشان در گمنامي و بي نشاني گرفته اند.»
هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است.
هفته مبارک بسیج، فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم. او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها برافراشت.
سلام و صلوات خدا بر شهدای بسيج و درود و بركات خدا بر زنان و مرداني كه سنگر آنان را همچنان پاس داشته اند. اين روزها بر رهبر بسيجيان جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و همه بسیجیان مبارك باد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=36231

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.