گیتی آنلاین_ احمدی با اشاره به تمرکز شرکت ملی پست بر تامین نیاز مشتریان، افزود: «امسال با تمرکز بر سرویسمحوری، بیش از ۲۰ سرویس جدید به خدمات پستی افزوده میشود. برخی از این سرویسها شامل “ویرایش سفارشات الکترونیک”، “وب سرویسهای رهگیری”، “سرویسهای PODو TDS” و “سرویسهای مبتنی بر نشانی (پایگاه کدپستی)” است.»
به گفته وی، علاوه بر این، سال گذشته روی استراتژی توسعه وبسرویسها تمرکز شد که ثمره آن افزایش قابل توجه خدمات مبتنی بر وب سرویس و در نهایت کاهش هزینهها و ایجاد تسهیل در دریافت خدمت برای کسبوکارهای کوچک و متوسط بودیم.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست افزود: «سال جدید با راهاندازی رباتهای “دستیار پستی من” در بستر سکوی پیامرسانهای داخلی شاهد تحولی چشمگیر در توسعه الگوی سرویسمحوری، ارایه خدمات ارزشافزوده جدید و بهبود تجربه مشتریان شرکت ملی پست خواهیم بود. مانند آنچه در مورد رهگیری مرسولات در پیامرسان “بله” یا دریافت برخی خدمت روی اپلیکیشن “آپ” اتفاق افتاد.»