• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

«عشق در پیری» در روز پایانی دو سانس روی صحنه می‌رود پنج میلیارد ریال وام برای زوج‌های دهه شصتی حمید یوسفی برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کیپ تاون آفریقا شد رونق پرورش شتر در میان عشایر سیستان و بلوچستان بهترین وام قرض‌الحسنه را از بزرگترین بانک قرض‌الحسنه دریافت کنید بهترین راه مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس، تشخیص سریع آن است هنرمندِ جوان شیرازی درگذشت گزارش تصویری مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی پارس مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت /از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵۸ دستگاه کالای اساسی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است. واکسن پنوموکوک به سبد واکسیناسیون نوزادان اضافه شد گشايش های تازه برای تثبيت برق پايدار در برازجان و مناطق شمالی استان بوشهر مهندس کمیل لاهوتی در همایش تجلیل از خبرنگاران؛ رسانه‌ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهرها دارند.

1
با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد

  • کد خبر : 40070
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد
بوشهر_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور حکمی دکتر سید محمدهادی امامت را به‌عنوان "سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه" منصوب کرد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور حکمی دکتر سید محمدهادی امامت را به‌عنوان “سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه” منصوب کرد.

متن حکم وی به این شرح است:

“بسمه‌تعالی
و بگو : پروردگارا! مرا با ورودی نیکو و صادقانه وارد (کارها) کن و با خروجی نیکو بیرون آر و برای من از پیش خودت سلطه و برهانی نیرومند قرار ده.

(آیه شریفه۸۰ سوره اسراء)


جناب آقای دکتر سید محمدهادی امامت
عضو محترم هیأت علمی دانشگاه
با سلام؛
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان” سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه” منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و مؤید باشید

دکتر حسن ملکی زاده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر
۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40070

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.