• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

معرفی «عاطفه غلامزاده» شاعر و نویسنده گیلانی آریوبرزن‌ها می‌‌روند اما رسم پهلوانی در طول تاریخ باقی می‌ماند دومین اجرای زمستانه ارکستر سمفونیک تهران برگزار شد نمایش سریال «آکتور» در جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا طی حکمی از سوی خدادادخالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ، مسلم حاجی زاده به عنوان مدیر شبکه مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد برنامه ریزی مناسب مدیران در راستای کاهش مطالبات بیش از ۱۸ هزار فقره بیمه نامه کشاورزی در سیستان‌وبلوچستان و بلوچستان صادر شد مراسم قرعه‌کشی چهل و سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد عیادت وزیر بهداشت از مسئول امور پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بکارگیری تمام امکانات برای بهره برداری از ۷۵ کیلومتر بزرگراه در شمال سیستان و بلوچستان تا پایان سال تقدیر از مدیر عامل بانک توسعه تعاون در همایش تجلیل از رهبران اقتصاد ایران سه مجموعه تئاترشهر، سنگلج و هنر به فروش بیش از ۴ میلیارد تومان دست یافتند 

3
مدیرعامل در سفر به منطقه همدان و کردستان مطرح کرد:

شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 22965
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
شخصی‌سازی محصولات برای گروه‌های مشتریان بانک سینا را دنبال می‌کنیم

محصولات و خدمات بانک سینا برای گروه‌های مشتریان، شخصی‌سازی می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع همکاران منطقه همدان و کردستان از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروه‌های هدف مشخص خواهد شد و شخصی‌سازی محصولات متناسب با نیازهای […]

محصولات و خدمات بانک سینا برای گروه‌های مشتریان، شخصی‌سازی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع همکاران منطقه همدان و کردستان از تدوین نظام بازاریابی بانک خبر داد و اظهار داشت: بر اساس نظام بازاریابی، نوع ارائه خدمات و محصولات به گروه‌های هدف مشخص خواهد شد و شخصی‌سازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار می‌گیرد.
مدیرعامل بانک سینا به بیان ابعاد طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا پرداخت و افزود: هدف از اجرای این طرح، تلاش در جهت افزایش سهم بازار، اصلاح ترکیب منابع و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور است.
وی گفت: با اجرای مطلوب طرح راهبردی کسب‌وکار، سودآوری این بانک شتاب می‌گیرد.
فتحعلی ادامه داد: استراتژی اصلی این بانک سودآوری بیشتر و ایجاد ارزش افزوده برای ذینفعان است که با اجرای درست و بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار، این امر شتاب می‌گیرد.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین شاخص‌های عملکردی این بانک در سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته سود تلفیقی بانک و شرکت‌های زیرمجموعه با رشد ۳۰ درصدی به بیش از ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.
فتحعلی با بیان این‌که توسعه خطوط کسب‌وکار و توسعه بانکداری دیجیتال، دو رویکرد اصلی بانک سینا در طرح راهبردی کسب‌وکار بانک است، افزود: در حوزه بانکداری دیجیتال، اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری به بهره‌برداری رسیده است.
وی مدیریت نقدینگی و عدم وجود ناترازی در این حوزه را از شاخصه‌های ممتاز بانک سینا برشمرد و اظهار داشت: در سال جاری در حوزه‌های مالی، بازاریابی و کسب‌وکار، ۲۶ سامانه جدید در بانک سینا به بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا به همراه اعضای هیئت‌عامل این بانک طی سفری یک‌روزه، از شعب مختلف بانک در منطقه همدان و کردستان بازدید کردند و ضمن گفت‌وگو با کارکنان، در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=22965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.