• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

مالکان ملک های اجاره ای با مستاجران عادلانه و با دید مثبت برخورد کنند مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس و اوراق بهادار برگزار گردید. آغاز بهره برداری از ۲۳ واحد صنایع تبدیلی در فارس بازدید وزیر ارتباطات از غرفه پست در نمایشگاه بین‌‍‌المللی الکامپ حوزه سلامت پیشران پیشرفت و توسعه پایدار کشور است افزایش سرمایه بانک سینا در راه است حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است زیرساخت‌های استاندارد ورزشی در «شیرینو » وجود ندارد تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود روح خانه هنرمندان ایران پیوند جدی با زندگی و نام استاد ممیز دارد/ معرفی گرافیک ایران به اروپایی‌ها توسط مرتضی ممیز انجام شد تحویل کیف مفقود شده به صاحبش توسط پستچی امانتدار بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی/تذکرات لازم به این فرد داده شد، اما او بر انجام اقدامات خلاف قانون اصرار داشت/ با هر شخصی که بر اقدام خلاف قانون اصرار داشته باشد، برخورد قانونی خواهد شد

7
کاوه مفاخری:

ظرفیت تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان تا سال ۱۴۰۴ به ۵۰ تن خواهد رسید

  • کد خبر : 23767
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
ظرفیت تولید کارخانه لاستیک بارز کردستان تا سال ۱۴۰۴ به ۵۰ تن خواهد رسید
مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت : تا پایان سال جاری تولید لاستیک رادیال سواری در این کارخانه به ۴۰ هزار تن افزایش و تا سال ۱۴۰۴ به ظرفیت ۵۰ تن در سال خواهد رسید. 

به  گزارش گیتی آنلاین کردستان ، کاوه مفاخری مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز کردستان در جریان بازدید خبرنگاران استان از کارخانه لاستیک بارز کردستان به مناسبت روز صنعت و معدن ، اظهار داشت: کارخانه لاستیک بارز کردستان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ به استان می باشد که در سال ۹۲ فعالیت اجرایی احداث آن آغاز شد و در سال ۹۶ در نهایت به بهره برداری رسید .

کاوه مفاخری افزود : ۲۵ درصد از لاستیک مورد نیاز رادیال سواری کشور از سایز ۱۳ تا ۲۰ اینچ در کارخانه بارز کردستان تولید و در شبکه فروش لاستیک و تایر کشور توزیع می شود.

مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز کردستان بیان کرد : سال گذشته ۳۶ هزار تن و بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار حقله لاستیک در کارخانه لاستیک بارز تولید شده است که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

کاوه مفاخری عنوان کرد: همچنین طرح توسعه کارخانه بارز کردستان در ۲ فاز تعریف شده است که تا پایان سال جاری تولید لاستیک رادیال سواری در این کارخانه به ۴۰ هزار تن می رسد و این میزان تا سال ۱۴۰۴ به ظرفیت ۵۰ تن در سال خواهد رسید .

کاوه مفاخری مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای ۹۵۵ نفر در کارخانه لاستیک بارز کردستان شغل ایجاد شده است که امیدواریم با اجرای طرح توسعه در کارخانه لاستیک بارز کردستان ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر دیگر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.