• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

تقویت تعاملات گردشگری و فرهنگی میان ترکیه و ارومیه کارگروه ملی ارتقا سلامت محصولات کشاورزی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد/ تقویت همکاری های بین بخشی برای تولید غذای سالم مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست پاسخگوی شماست «فرهنگ سازی» مولفه خروج از بحران پیری جمعیت است برگزاری مجمع عمومی سالانه برق منطقه‌ای فارس با تاکید بر عملکرد موفق در ارتقاء شاخص‌های استراتژیک آخرين مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت تا دهه فجر انقلاب اسلامی همدردی اعضای کودک و نوجوان کانون استان آذربایجان غربی با کودکان غزه حمایت از تعاونی‌های کارآفرین و فعالان حوزه فرآوری سیستان و بلوچستان در دستور کار است افتتاح نخستین نمایندگی بهارنکو، در خارج از استان فارس «شهر خاموش» در سینماهای فرانسه اکران می‌شود تمهیدات لازم برای مدیریت بارش‌ها در پاییز و زمستان اندیشیده شد اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

2
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی: 

نمایشگاه گردشگری پارس دومین نمایشگاه بزرگ کشور است

  • کد خبر : 40163
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
نمایشگاه گردشگری پارس دومین نمایشگاه بزرگ کشور است
فارس_ مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فارس این نمایشگاه را دومین نمایشگاه کشور بعد از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از نظر وسعت و تنوع ارزیابی کرد.

گیتی آنلاین_ رضا هادی در بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۳ سالن به صنایع دستی و هنرهای سنتی اختصاص یافته که تنوع آثار و کالاهای صنایع دستی و مشارکت شرکت کنندگان مشهود بود.

هادی افزود: صنایع دستی نیاز به حمایت دارد و از آنجا که جنبه کاربردی نداشته و بیش تر شکل تزیینی دارد بنابراین مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و مخارج روزانه زندگی به طور ناخودآگاه به آن توجهی ندارند.

او افزود: بنابراین نگاه حاکمیت باید به صنایع دستی نگاهی حمایتی باشد.

رضا هادی همچنین نمایشگاه گردشگری را بسیار مطلوب دانست و گفت: مشارکت بخش های خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری دیده می شود و نمایشگاه گردشگری به خوبی برگزار شده است.

به عقیده او شاید بتوان گفت سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین المللی پارس وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فارس از نظر وسعت و تنوع دومین نمایشگاه در کشور است.

این نمایشگاه تا ۱۶ دی ماه جاری برپا بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.