• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اخبار ویژه

کشف ۱۵ سهره وحشی ، تور و قفس صید پرندگان در خرامه  امسال موکب‌های پست در مراسم راهپیمایی اربعین شناسه‌دار می‌شوند رسیدگی به بیش از ۲۶۰ پرونده تخلفات حوزه حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان طی دوماهه نخست سالجاری شناسایی شکارچیان متخلف در شهرستان فسا، شکارچی متخلف در دام قانون  نقش پررنگ موسسه ملل در اشتغالزایی در استان خراسان جنوبی سینما می‌تواند سرکوب‌های ما را آزاد کند/ «مادرم ملکه» درباره حذف سیستماتیک آدم‌های تاثیرگذار جامعه است!   تقدیر مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس  خدمتی دیگر در بیمارستان قلب بوشهر و کاهش بار سفر به استان‌های مجاور بهره برداری از طرح های عمران روستایی در بیرم لارستان شگرد جدید راننده برای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منصوب شد ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در سال گذشته مقاوم سازی شده است

6
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا

  • کد خبر : 30801
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا
فارس_ معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا خبر داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید حسن سراج» گفت: در وبیناری که با موضوع همکاری های علمی دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و الزهرا(س) شهر کربلا برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه ها و توانمندی های موجود، آمادگی برای گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و آموزشی دو جانبه نیز اعلام شد.

معاون بین الملل دانشگاه همچنین با اشاره به پیشینه شیراز در علوم پزشکی و فراهم بودن بسترهای لازم، به انتقال تکنولوژی و تبادل دانش به ویژه در علوم داروئی بین دو مجموعه در کنار همکاری های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

او ادامه داد: برنامه ریزی برای بازدید اساتید کشور عراق از مجموعه دانشگاه و بخش های داروئی و درمانی و نیز پیگیری جلسات آینده مسوولان دو دانشگاه، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

رئیس بخش داروسازی و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) شهر کربلا نیز در این نشست مجازی گفت: این مجموعه به عنوان یکی از جدیدترین دانشگاه های کشور عراق، به لحاظ استاد و دانشجو در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای در سطح کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس داشته است.

دکتر «قاسم الخضائی»، برگزاری کنفرانس ها، سمینارهای مشترک و تبادل اساتید و دانشجویان را از جمله زمینه های موجود برای همکاری های آینده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.

این نشست وبیناری، با حضور دکتر «قاسم الخضائی» رئیس بخش داروسازی و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا، دکتر «سید حسن سراج» معاون بین الملل و «علی طاهری» کارشناس روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=30801

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.