• امروز : جمعه - ۲۳ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 13 September - 2024

اخبار ویژه

ردیابی آفت سوسک سرخرطومی خرما در بیش از ۶۵۰۰ هکتار از نخلستان های سیستان‌وبلوچستان وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد گزارش تصویری مجمع سالانه گلتاش برگزیدگان اولین مسابقه روایت تصویری ارغوان معرفی شدند مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی امیرکبیر با حضور اکثریت سهامداران در حال برگزاری است ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا درحمله ایران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی کذب و عملیات روانی است بازمهندسی خطوط پستی لازمه ارتقای کیفیت خدمت رسانی اورژانس ایران در منطقه و جهان سرآمد است/ تحریم های ظالمانه مانع رشد و بالندگی اورژانس نشد عملیات گازرسانی به بخش بلده شهرستان نور آغاز شد اثر هنرمند بوشهری دو عنوان برتر از جشنواره سینما حقیقت کسب کرد عملیات ساخت پردیس فرهنگی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

2

هوش مصنوعی در فراز بانک ایران زمین

  • کد خبر : 21658
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
هوش مصنوعی در فراز بانک ایران زمین

فناوری هوش مصنوعی موضوعی است که در سال های اخیر در حوزه تکنولوژی مورد توجه متخصصان قرار گرفته است و باعث یک جهش چشمگیر در دنیای دیجیتال شده است. به تبع با ورود این فناوری به دنیای دیجیتال، تمامی کسب و کارها و بخش های مختلف کشور که در این حوزه فعالیت دارند، تحت تاثیر […]

فناوری هوش مصنوعی موضوعی است که در سال های اخیر در حوزه تکنولوژی مورد توجه متخصصان قرار گرفته است و باعث یک جهش چشمگیر در دنیای دیجیتال شده است. به تبع با ورود این فناوری به دنیای دیجیتال، تمامی کسب و کارها و بخش های مختلف کشور که در این حوزه فعالیت دارند، تحت تاثیر قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی، بانک ایران زمین نیز در راستای تحقق شعار خود با عنوان بانک ایران زمین بانک دیجیتال، در طول این سال ها تمام توان خود را به کار گرفته است تا با آخرین متدهای علمی در حوزه فناوری اطلاعات، خدمات متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
بانک ایران زمین در همراه بانک فراز خود از الگوریتم های هوش مصنوعی در جهت احراز هویت مشتریان خود استفاده کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه به همراه بانک فراز نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کنند و امور بانکی خود را در کمترین زمان به آسانی انجام دهند.
سرویس امضای دیجیتال از دیگر خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی است. کاربر پس از ثبت امضای خود از طریق هوش مصنوعی مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و در نهایت پس از تایید از سوی سیستم، مجوز استفاده از خدمات به او داده می شود.
نکته دیگر در هوش مصنوعی بررسی سبک زندگی افراد است. فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این خصوص می گوید: زمانی که مشتریان وارد اکوسیستم و بستر ارائه خدمات بانک می شوند، نیازهای مشتری بررسی می شود و براساس نوع درخواست، خدمات مورد نیاز ارائه می شود. این تکنولوژی به مرور زمان و پس از بررسی درخواست های متعدد کاربر، با نوع رفتار، علایق، خواسته ها و در یک کلام سبک زندگی فرد آشنا می شود. بنابراین با اطلاعات دریافتی از کاربر، خدمات خاص و پیشنهادهای دیگری را به او ارائه می دهد.
بی شک با تقویت فناوری هوش مصنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال، در سال های آینده شاهد دسترسی آسان تر کاربران به خدمات بانکی و سرویس های جدید در این بخش خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.