• امروز : جمعه - ۲۳ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 13 September - 2024

اخبار ویژه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی مطرح کرد: افتتاح ۸۳ پروژه کشاورزی با اشتغال پایدار فرماندار اروميه: عقد قرارداد و انتخاب پیمانکار برای ۱۰ کیلومتر از محور راژان زیوه پیام هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت روز پرستار پاییز امسال ۳۸ هزار هکتاراز زمین های کشاورزی به زیر کشت گندم می‌رود تلاش دستگاه قضایی برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در سایه قانون جدید جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در آذربایجان غربی آخرین وضعیت مصوبات سفر اول آیت الله رئیسی و طرح های پیشنهادی دور دوم سفر به استان فارس بررسی شد حمایت از جوانان خلاق و جویای کار «یک حضور» در مستندات یکشنبه و «نمایش» در سینماتک خانه هنرمندان ایران فرماندار ارومیه: آغاز رسیدگی به صلاحیت های داوطلبین کاندیدایی مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی پیام تسلیت فرمانده سپاه فجر فارس درپی درگذشت سردار رنجبر

0

پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ توسط مدیرکل صمت فارس

  • کد خبر : 57826
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ توسط مدیرکل صمت فارس
فارس_ پاسخگویی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در سامانه سامد به شهروندان سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت از طریق شماره تلفن 111 است.

گیتی آنلاین_ حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این تعامل و ارتباط روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح به منظور پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات هم‌ استانی‌های عزیز، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور یافت و از طریق خط ارتباطی تلفن پاسخگوی سولات مردم بود.

با مدت زمان یک ساعته حضور مدیرکل صمت فارس در مرکز سامد؛ در ارتباطهای تلفنی انجام گرفته موضوعات ، سوالات و چالشهای صنعتی، معدنی ، تجاری ، صنفی، خدمات و مجوزهای کسب و کار، پروانه های بهره برداری ، مرکز یکپارچه پاسخگویی و سامانه ۱۲۴ ،تنظیم بازار ، ارائه تسهیلات و … مطرح و تک تک موارد بررسی شد .

پس از شنیدن و دریافت دقیق درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده، حمید رضا ایزدی مدیرکل صمت فارس با رویکرد حل مشکل جهت تقویت تعامل و ارتباط مردم و دولت و خدمت هرچه بیشتر و مطلوب تر به منظور افزایش رضایتمندی ها نیز تصمیمات لازم و گره گشا در تسهیل امور و رفع موانع بنگاه های اقتصادی استان اتخاذ نمود.

این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد -تبیین اهداف دولت – تحقق مصادیق حقوق شهروندی و برای استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه جهت ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی؛ عملیاتی می شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.