گیتی آنلاین- مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان خبر ازپیگیری و پاسخگویی به ۲۵۰۰ شکوائیه و درخواست های مردمی طی سال گذشته تاکنون خبر داد وگفت:در جهت تسریع در پاسخگویی به موقع شکایات مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴ و تلفن نظارت و بازرسی بربازار سازمان جهاد کشاورزی یا به صورت حضوری اعلام وصول شده است چند تیم تخصصی تشکیل و زمان پاسخگویی و تشکیل پرونده ها به دو روز کاهش یافته است.
منصور عدل افزود: هم استانی های عزیز اطمینان داشته باشند شکایات انها با جدیت ودر کوتاهترین زمان بررسی خواهد شد.
وی هدف از این اقدام را افزایش مشارکت عمومی و نظارتی مردم و کاهش تخلف عنوان نمود وادامه داد با اجرای این طرح در آینده نزدیک شاهد آرامش بیشتری در بازار باشیم.