• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
4
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

چالش های حوزه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه بررسی شد

  • کد خبر : 45065
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
چالش های حوزه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه بررسی شد
فارس_ نشست بررسی چالش ها و مسایل حوزه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور رئیس دانشگاه و معاونان بهداشت، درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با تعدادی از کارکنان دانشگاه در حوزه بهداشت گفت: هرگونه صرف هزینه در حوزه بهداشت، سرمایه گذاری است و می تواند سبب کاهش هزینه های بسیاری در حوزه درمان شود.

دکتر «سید وحید حسینی» با تقدیر از خدمات تلاشگران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تمام کارکنان دانشگاه در واحدهای مختلف باعث افتخار هستند و در نشست های مختلف کشوری همواره از بخش های مختلف دانشگاه به نیکی یاد می شود و ما هم به عنوان مسوولان دانشگاه وظیفه داریم مسایل و دغدغه های موجود را پیگیری و برطرف کنیم؛ زیرا کارکنان دانشگاه با وجود تمام کمبودها و مسایل، با تمام توان برای توسعه و ارتقای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

او با بیان اینکه مسایل حوزه های مختلف دانشگاه، در دیدار و نشست با مقامات کشوری و استانی دنبال می شود، ادامه داد: تکلیفی که از سوی مقام معظم رهبری برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه سلامت کشور تعیین شده، توسعه نظام شبکه بهداشت کشور است و همه برای تحقق این امر تلاش می کنیم.

همچنین کارکنان حوزه بهداشت و جمعی از کارکنان اورژانس دانشگاه، دغدغه ها و مسایل خود را با مسوولان دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، پیرامون روند پیگیری و رفع مطالبات کارکنان حوزه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی مطالبی ارایه کردند.

این نشست، صبح روز نوزدهم اسفند ۱۴۰۲ ، در سالن ۲۲ بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45065

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.