• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

بهسازی و نوسازی به منظور تثبیت ظرفیت تولید مجموعه فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۹میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان خبر داد که مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد:  آغاز فاز اول واکسیناسیون تب برفکی دام‌ها مشارکت گسترده و هوشمندانه در انتخابات، نشان‌دهنده اراده ملی برای ساختن ایرانی آباد و پیشرفته کارگاه‌ سعید نجاتی در شهر بم برگزار شد ارایه خدمات به ۸۳۰ مراجعه کننده مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری بیانیه بسیج رسانه در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران فلسطینی احیای قلبی ریوی موفق توسط کارشناسان عملیات اورژانس استان بوشهر مروری بر دستاوردهای شهید رئیسی سازمان‌های استان در پیشرفت و توسعه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر همکاری ویژه داشته باشند لزوم استفاده از تخصص ایثارگران در مجموعه های گردشگری و طرح‌های ویژه گردشگری استان یزد قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرمانداری شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد

8

کشف ۶ قبضه سلاح و تور ماهیگیری در منطقه حفاظت شده مله گاله و حوزه شیراز

  • کد خبر : 33275
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
کشف ۶ قبضه سلاح و تور ماهیگیری در منطقه حفاظت شده مله گاله و حوزه شیراز
فارس_ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از کشف تعداد ۶ قبضه اسلحه به همراه یک رشته تور ماهیگیری راهبند از متخلفین شکار و صید توسط یگان حفاظت محیط زیست شیراز و مله گاله در منطقه حفاظت شده مله گاله با مناطق آزاد خبر داد.

گیتی آنلاین_ کامران اسلاملو در ادامه گفت: دو نفر از متخلفین دارای سابقه تخلف هستند و یک قبضه اسلحه متخلفین نیز غير مجاز بوده است.

وی یادآور شد: این عملیات در منطقه حفاظت شده مله گاله و منطقه آزاد شهرستان شیراز انجام گرفت، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز و مله گاله با گشت و کنترل شبانه روزی عرصه را بر متخلفین تنگ خواهند کرد.

منطقه حفاظت شده مله گاله در غرب استان فارس و در شرق منطقه حفاظت شده ارژن و پریشان قرار دارد. این منطقه به لحاظ غنای پوشش گیاهی و جنگلی، به عنوان منطقه حفاظت شده جنگلی تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است. گونه های غالب درختی اين منطقه بلوط و بنه است.

منطقه حفاظت شده ماله گاله با ۵۲ هزار و ۹۶۰هکتار مساحت، آخرین حدّ رویش جامعه بلوط در زاگرس است که از سال ۱۳۷۸ خورشیدی به عنوان «منطقه حفاظت شده جنگلی»، تعیین و اعلام شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.