• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

نهضت ملی مسکن اولویت نخست بانک/ کار در بانک مسکن مقدس است محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ۱۴۰۳ در ارومیه پژوهش به عنوان یکی از الزامات اساسی توسعه و ترقی و ابزاری مهم در فرآیند تصمیم سازی خردمندانه و سیاست گذاری آینده نگر در حل مسائل باید مورد توجه قرار گیرد خدمات فوق‌تخصصی رایگان برای بیمه‌شدگان در یکی از پرسابقه‌ترین بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی کشف بيش از ۲۰ کيلوگرم شیشه در مرز اروميه پیگیری تفاهم ساخت و تجهیز ۱۱۷ واحد بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دفتر فنی وزارت بهداشت تردد۲۸ هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین امضای تفاهم نامه برای محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای در آذربایجان غربی کسب رتبه برتر کشوری توسط کلان منطقه پنج در زمینه اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری آموزش روان و بی‌لکنت از اسرار مگوی مهاجران/ قهوه ترک چگونه مخاطب را جلب کرده؟ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین جوانان (مرد) مومن، متعهد و کارآمد دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی حرفه ای و کار و دانش در مقطع درجه داری استخدام می کند. برقراری عدالت آموزشی هدف دانشگاه پیام نور است

185
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:

۲۵۰۰ کودک زیر ۵ سال اتباع خارجی، واکسن فلج اطفال در دشتستان دریافت کرده‌اند

  • کد خبر : 41280
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
۲۵۰۰ کودک زیر ۵ سال اتباع خارجی، واکسن فلج اطفال در دشتستان دریافت کرده‌اند
بوشهر_ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال (پولیو خوراکی) بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ از کودکان زیر ۵ سال عشایر و اتباع خارجی و مهاجرین واکسن دریافت کرده‌اند.

گیتی آنلاین_ دکتر ماریا خویشدوست افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سیب تعداد ۲ هزار و ۶۹۵ کودک زیر پنج سال عشایر و اتباع خارجی در شهرستان داریم که در طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در حدود ۲ هزار و ۵۴۸ کودک زیر ۵ سال علیه بیماری فلج اطفال واکسینه شده‌اند.

دکتر خویشدوست تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح، شناسایی جمعیت اتباع ساکن در مناطق و بررسی وضعیت ایمن‌سازی آن‌ها، بررسی کارت واکسن اتباع و ارجاع نواقص برنامه ایمن‌سازی کودکان اتباع به مراکز تحت پوشش است.

وی همچنین گفت: برای انجام سریع واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق صعب‌العبور عشایر نشین و همچنین مناطق پرجمعیت اتباع خارجی تیم‌های سیار بهداشتی تشکیل شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال که بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به‌منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه‌کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود، امسال در دی‌ماه اجرا شده و نوبت بعدی آن در بهمن‌ماه (۱۴ تا ۱۷) اجرا خواهد شد.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=41280

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.