• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

«جنایت بی‌دقت»؛ فیلم در فیلمی که به واقعه‌ای تاریخی می‌پردازد! جایگاه و منزلت پزشكان بیمه دانا با اصلاح ساختار سازمانی ارتقاء می‌یابد مهدی بیرانوند بعنوان معاونت مدیرمسئول و سردبیر شبکه خبری ایران.اروپا منصوب و از زحمات دکتر خانمحمدزاده تقدیر و تشکر شد فراخوان اولین مسابقه بزرگ نقاشی توانمندی افراد نابینا و کم بینا 📣 لنگرود باز هم بر بام والیبال گیلان ایستاد  نونهالان کانون صبوحی پرچمدار والیبال پایه در گیلان “اسماعیل بیگ‌محمدی” مشاور و دستیار ویژه فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران شد سریال ده نمکی +۱۳ شد تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب نیرو در گروه پارسیان شناسایی بیش از ۳۹ هزار مورد جدید با احتمال ابتلا به پُرفشاری خون در فارس، از ابتدای پویش ملی سلامت تاکنون افزایش ۸۹ درصدی فروش گریس در شرکت نفت ایرانول اجلاسیه بزرگ ۲۵۰ شهید شمال‌غرب شیراز / تصاویر  حضور تیم سلامت مرکز بهداشت شهدای والفجر در فرودگاه شهید آیت اله شهید دستغیب(ره) شیراز

1

آبرسانی با تانکر سیار به ۳۲۰۰ خانوار عشایری سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 62565
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۱۰
آبرسانی با تانکر سیار به ۳۲۰۰ خانوار عشایری سیستان وبلوچستان
مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به گرمای شدید فصل و نیاز و مصرف مضاعف عشایر به آب ، آبرسانی سیار از طریق ۲۳ دستگاه تانکر آبرسان جهت تامین آب شرب دام و انسان به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.

گیتی آنلاین-مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به گرمای شدید فصل و نیاز و مصرف مضاعف عشایر به آب ، آبرسانی سیار از طریق ۲۳ دستگاه تانکر آبرسان جهت تامین آب شرب دام و انسان به صورت شبانه روزی انجام می گیرد.

شیرزاد کمالی افزود : ۳۲۰۰ خانوار عشایری سیستان وبلوچستان مشمول طرح آبرسانی سیار می باشند که از این طریق آب عشایر و دام های آنان تامین می گردد.

وی اظهار داشت : توزیع تانکرهای کشنده چهار چرخ ، تانکرهای ثابت هزار و ۵ هزار لیتری ، تجهیز چاههای مالداری با پنل های خورشیدی ، حفر و تجهیز چاه مالداری و شرب و احداث حوض انبارهای مسیر کوچ از اقداماتی است که در راستای تامین آب شرب صورت می شود.

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت : صعب العبور بودن راههای عشایری و دوری مناطق یکی از دلایل فرسودگی ناوگان آبرساتی و نیاز به تانکرهای آبرسان بیشتر جهت توزیع آب می باشد که در همین راستا بزودی ۴دستگاه تانکر آبرسان نیز به این طرح اضافه خواهد شد .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62565

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.