• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

آذربایجان‌غربی رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در کشور کسب کرد

  • کد خبر : 34297
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
آذربایجان‌غربی رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در کشور کسب کرد
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی رتبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در کشور کسب کرد.

ارومیه  _ گیتی آنلاین،  مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی وزارت صمت، در نیمه نخست امسال با انجام بیش از ۲ هزار بازرسی و تشکیل افزون بر ۲۰۰ پرونده تخلف، رتبه نخست مبارزه و برخورد با کالای قاچاق را در بین استان های کشور کسب کرده ایم.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در این مدت، ۲ هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از اصناف استان صورت گرفت و ۲۱۷ فقره پرونده قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ هزار میلیارد ریال در آذربایجان غربی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری، عملکرد واردکنندگان کالاهای مورد نیاز کشور که از ارز دولتی استفاده کرده بودند، مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفت که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۱۵ فقره پرونده تخلف ارزی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ارزش این میزان تخلف به ۱۴ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال می رسید که پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارسال شد.

سرتیپی ادامه داد: امسال همچنین عملکرد ۱۵۰ شرکت وارد کننده در استان مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفت که طی بازرسی های انجام شده ۱۲۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۷ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال تشکیل شد

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.