• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بیمه پارسیان عزم جدی برای گسترش و تقویت شبکه فروش دارد علی کسمایی و فیلم سینمایی «آوای موسیقی» در بیست و یکمین قسمت «صداهای ابریشمی»  بازیگر فیلم «هبه» نامزد دریافت جایزه از جشنواره آمریکایی شد  تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس پنجمین رویداد فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود / دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج از برگزاری این رویداد در روزهای پایانی شهریور خبر داد. ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه ای زمان و مکان این یادواره را ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز یک شنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در محل گلزار شهدای روستای گنجه ای بزرگ اعلام کرده است. لباس‌های‌‌تان را زیبا بشویید کشف هیزم جنگلی و پرندگان وحشی زنده در حوزه شهرستان شیراز  مطالعه تقاطع غیر همسطح در محدوده بلوارهای سیلو(شهید کچویی) شهر فردیس آغاز شد عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تحقق اهداف و رشد شاخص‌ها قابل دفاع است ساخت حدود ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه به همت دولت سیزدهم در استان سیستان وبلوچستان مبادله تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه ای و بنیاد مسکن استان فارس

2
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس خبر داد:

آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین

  • کد خبر : 49387
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین
فارس_ در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی 20 هکتار از اراضی موسوم به سکه روان شهرستان قیروکارزین تثبیت مالکیت و به دولت بازگردانده شد.

گیتی آنلاین_ حجت مرادی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: این اراضی مربوط به پلاک ۶ بخش ۱۷ فارس حومه شهر قیر می باشد که بر اساس حکم صادره ۲۴ دادگاه تجدید نظر استان و با پیگیری های قضایی و تلاش مستمر نیروهای منابع طبیعی شهرستان به انفال برگشت و سند آن به نام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صادر گردید.

وی در تشریح این خبر افزود: متصرف این اراضی با جمع آوری اسناد جعلی و اخذ رای قضایی این بخش از اراضی ملی شهرستان قیر را به مستثنیات تبدیل کرده و مدعی مالکیت آن می شود که سرانجام با تلاش و پیگیری مستمر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و اقدامات و تدابیر اتخاذ شده در دستگاه قضایی این اراضی به نفع دولت آزاد و به بیت المال اعاده داده شد.

مرادی این اقدام شایسته را دستاوردی بی نظیر و نوید بخش برای طبیعت دوستان و مردم شهرستان دانست و افزود: عرصه های منابع طبیعی امانتی که از گذشتگان به دست ما سپرده‌ شده و امروز بیش از هر زمان دیگری می بایست در حفظ و صیانت از این موهبت و سرمایه الهی اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با بیان اینکه حمایت های دستگاه قضایی در جلوگیری از زمین خواری و تلاش جهت رفع بعضی از تداخلات اراضی قابل تقدیر است اظهار داشت: حفاظت از انفال مهمترین وظیفه کارکنان این مجموعه است و مسئولیت حفاظت از منابع طبیعی به عنوان اولین و مهمترین اولویتها از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از مردم و شهروندان طبیعت دوست شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن شبانه روزی ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49387

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.