• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار خواهد شد. یادداشتی از علی‌ بلندنظر و محمد ناصریراد در حال و هوای این روزهای شیراز سیمان فارس نو و تقسیم سودی شیرین درخشش بدنسازان کرمانشاهی در رقابت های انتخابی تیم ملی / ۵ کرمانشاهی به تیم ملی دعوت شدند زائرین نگران دریافت پول نقد از خودپردازهای بانک پارسیان نباشند! نخستین پلاک هوشمند رضوانشهر گیلان و سکوی «بازارمج» رونمایی شد نمایش سریال «آکتور» در جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا وزیر اطلاعات گفت: شورای نگهبان به‌عنوان یک‌ نهاد مرکزی و حیاتی برای حفظ نظام، اسلام، قانون اساسی، ارزش‌ها و انقلاب‌ اسلامی است. بانک صادرات ایران برای رفع دغدغه‌های ارزی بازرگانان راه‌حل مناسب دارد شمارش معکوس برای بهره‌برداری رسمی از پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی فراخوان بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ) منتشر شد اخلاق و رفتار حضرت علی(ع)، کلاس درس امروز ماست

2
استاندار فارس در دیدار با آزادگان:

آزادگان، نماد مقاومت و اسطوره‌های پایمردی هستند

  • کد خبر : 28348
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
آزادگان، نماد مقاومت و اسطوره‌های پایمردی هستند
فارس_ استاندار فارس، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالگرد بازگشت آزادگان سرفراز به کشور گفت: آزادگان سرافراز، نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی هستند.

گیتی آنلاین_ محمد هادی ایمانیه، در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس این استان که با حضور محمد جواد زمردیان دبیر ملی کنگره شهدای غریب اسارت، در شیراز برگزار شد افزود: صبر و ایستادگی که آزادگان عزیز در دوران اسارت از خود نشان دادند همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند و نام آنها به عنوان قهرمانان ملی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان خواهد بود.

وی، با اشاره به طرح برخی مسائل و مشکلات از سوی آزادگان گفت: برای مسئولان کشور جای هیچ پاسخ منطقی وجود ندارد که عزیزی از آزادگان در مورد اشتغال فرزند و مسکن مشکل داشته باشد.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: برای اینکه بتوانیم به این ۲ خواسته بسیار ناچیز، به نحوی که شایسته و در شان آزادگان سرفرار است پاسخ دهیم نیاز است که جمع بندی هایی در این زمینه انجام شود.

دکتر ایمانیه، خواستار ایجاد یک کانون فرهنگی ویژه آزادگان استان شد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم که هرگونه حمایت لازم را از این اقدام داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.