• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس:

آزادگان با سلاح ایمان سخت ترین شکنجه های جسمی و روحی را تحمل کردند

  • کد خبر : 28143
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
آزادگان با سلاح ایمان سخت ترین شکنجه های جسمی و روحی را تحمل کردند
فارس_ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به مناسبت سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان دفاع مقدس به میهن اسلامی به همراه معاونان و برخی از مدیران این شرکت بصورت جداگانه، با سه تن از آزادگان شاغل در برق منطقه‌ای فارس دیدار کرد.

گیتی آنلاین_ یداله حقیقی در این دیدار که به اتفاق معاونین با آزادگان ابراهیم شعرا ، عباس علی زاده و رحیم معدلی دیدار کرد اظهار داشت: آزادگان سرافراز میهن اسلامی که در دوران اسارت، با سلاح ایمان، سخت‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی دشمن را تحمل کرده و از آرمان‌های والای خود دست نکشیدند، گنجینه‌های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس هستند و باید آنها را نماد مقاومت، تسلیم ناپذیری و ایستادگی حق مقابل باطل دانست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد: ۲۶ مرداد سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به آغوش ملت و مام میهن، فرصتی مغتنم برای پرداختن به رشادت‌های این دسته از رزمندگان اسلام است که با رفتار و منش خود در دوران اسارت برای دنیا پیام مقاومت و ایستادگی حق در برابر باطل را مخابره کردند

وی افزود: آزادگان در طول جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب و مردان صحنه ایثار بودند، آنان غریبانه و مظلومانه در میان دشمنی‌ها و تلخ کامی‌های دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال این مرز و بوم را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

به گفته حقیقی ، در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود ۴۳ هزار نفر از رزمندگان ایران به اسارت دشمن درآمدند که این افراد ۶ ماه تا بیش از ۱۰ سال دوران اسارت خود را در زندان‌های رژیم بعثی عراق سپری کردند.

جمعی از همکاران شرکت برق منطقه ای فارس نیز در این دوران در اسارت دشمن بودند.

در این دیدار خانواده آزادگان سلحشور با تقدیر از خدمات مدیر عامل برق منطقه ای فارس خواستار تداوم راه شهیدان و آزادگان و ارج نهادن به خدمات آنان در راه خدمت رسانی به مردم شدند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28143

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.