• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بازدید دکتر سیروان بهرامی سرپرست ستاد بحران استان کردستان از واحد تولیدی جلال الماس کاسپین پایش وضعیت پروژه های عمرانی تفاهم نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقویت اقدامات نظارتی در دستور کار کارگروه ماده ۲۱ / توجه ویژه به پارامترهای اشتغال و تولید در واگذاری های جدید بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون کشاورزی در شیراز گشایش یافت پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. تهیه پرونده ثبتی برای ۱۰ اثر تاریخی مهاباد آذربایجان غربی شد مطالعه جامع برای جلوگیری از هدر رفت منابع آبی سیستان و بلوچستان در اولویت وزارت جهاد کشاورزی عملیات‌های اورژانس هوایی استان بوشهر ۲ برابر شد مسئولیت در نظام اسلامی؛ یعنی تعهد به کار و فعالیت شبانه روزی برای مردم اهدای جایزه ویژه برنامه ریزی و مدیریت ارتباطات درون سازمانی به روابط عمومی بانک توسعه تعاون گروه محوری در دستور کار تئاتر مردمی بچه‌های مسجد/ نوجوانان و جوانان مان را از مسجد تاراندیم بردداشت گندم مزارع شهرستان بمپور به اتمام رسید.

2

آزادی ۲۷۲ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی با اجرای پویش آزادی در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 42807
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
آزادی ۲۷۲ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی با اجرای پویش آزادی در آذربایجان غربی
در قالب اجرای طرح " پویش آزادی"  ۲۷۲ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی در آذربایجان غربی آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم آزادی ۲۷۲ زندانی جرایم غیر عمد و محکومان مالی که امروز در سالن جلسات خانه مطبوعات استان با حضور فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان،  ماموستا کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه و جمعی از خیران بزرگوار برگزار شد؛ گفت: طرح ” پویش آزادی ” به مناسبت میلاد حضرت علی و روز پدر با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی برگزار شد تا با کمک خیران سرپرستان خانواده ها آزاد شوند و در کنار خانواده خود باشند.

ناصر عتباتی با اظهار اینکه افتخار می کنیم حضرت علی (ع) مولای ماست چرا که ایشان نماد عدالت و نشان بخشش هستند و با الگو قرار دادن آن حضرت فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه تبیین می شود.

او ادامه داد: بخشنده بودن و دستگیری از نیازمندان در خفا از دیگر ویژگی های مهم حضرت علی (ع) می باشد و خیران بزرگوار نیز به تاسی از آن حضرت در مقابل زندانیان و خانواده زندانی ها بی تفاوت نبودند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: شاکیان و اولیای دم نیز با پیروی از خصایص بخشندگی و ایثار حضرت علی (ع) تا به امروز با گذشت از حق قصاص خود، موجب آزادی ٣١ نفر از محکومین قصاص نفس شده اند که باید این گذشت را پاس داشت.

عتباتی به حضور و مشارکت خیران استان در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی اشاره کرد و اظهار نمود: خیران عزیز و بزرگوار استان به نمایندگی از مردم اصیل و نوعدوست از تمامی بخشهای جامعه، با قومیت ها، مذاهب و ادیان مختلف با یک اتحاد مثال زدنی در امور خیر در کنار هم قدم بر می دارند که این اتحاد و هم دلی قابل ستودنی است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کمک های خیران استان، دادگستری و در راس آن دکتر عتباتی به دلیل تلاشهایی که در راستای شناساندن مشکلات جامعه زندانی و خانواده آنها کرده اند؛  تقدیر شد و همچنین از تعدادی از خیران تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حکم آزادی دو نفر از محکومان نیز به صورت نمادین به آنها تحویل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.