• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

آزاد سازی اقساط تسهیلگران نهضت ملی مسکن اقلید / تبیین بندهای قرارداد ، شرح وظایف و روش کار

  • کد خبر : 40570
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
آزاد سازی اقساط تسهیلگران نهضت ملی مسکن اقلید / تبیین بندهای قرارداد ، شرح وظایف و روش کار
فارس_ نخستین نشست توجیهی تسهیلگران و همچنین بررسی مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید برگزار شد.

گیتی آنلاین_ این نشست با حضور تسهیلگران فازهای ۱،۲،۳،۴، شهر سده و دژکرد ، رییس اداره راه و شهرسازی اقلید ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان و کارشناس مربوطه در محل بنیاد مسکن شهرستان اقلید برگزار شد.

در این نشست بندهای قرارداد ، شرح وظایف و روش کار مورد بررسی قرار گرفت و آزاد سازی اقساط به تسهیلگران تفهیم و برنامه های آتی صورتجلسه شد.

محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید در حاشیه این نشست با بیان اینکه این طرح تامین کننده مسکن مورد نیاز اقشار مختلف خواهد بود گزارشی از پیشرفت طرح ها ارائه داد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید گفت: در شهر اقلید بیش از ۹۶۰ واحد نهضت ملی مسکن عملیات اجرایی آغاز شده و در مراحل مختلف اجرا هستند و ۲ هزار ۵۵۰ واحد تخصیص پروژه انجام شده است.

اسلامی با اشاره به ظرفیت های ساخت واحد های نهضت ملی مسکن در این شهرستان از شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن تا طرح نهضت ملی مسکن شهر سده جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی در اراضی نهضت ملی مسکن شهر سده- خبر داد.

اسلامی ، اظهار داشت: این طرح با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اقلید و با تأمين اعتبار از محل آورده متقاضیان پروژه مذکور در حال اجرا است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید بااشاره به اینکه ۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی در شهر اقلید برای بهره مندی از طرح های نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند افزود: استعلام ۷ هزار و ۶۰۰ متقاضی نهشت ملی مسکن در اقلید سبز است و پیگیری ها برای پیشرفت طرح در حال انجام است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید همچنین خاطر نشان کرد: استعلام بیش از ۲ هزار و ۱۹۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در سده سبز است و این افراد با تامین زمین و اختصاص پروژه می توانند از امکانات طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40570

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.