• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
به مناسبت دهه فجر؛

آزمایشگاه مرکزی، بانک خون، بخش تالاسمی و NICU بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح و به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 44014
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۴۸
آزمایشگاه مرکزی، بانک خون، بخش تالاسمی و NICU بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح و به بهره‌برداری رسید
بوشهر_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر آزمایشگاه مرکزی، بانک خون، بخش تالاسمی و NICU(آی سی یو نوزادان) بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گیتی آنلاین_ دکتر حسن ملکی زاده در آیین افتتاح آزمایشگاه مرکزی، بانک خون، بخش تالاسمی و NICU بیمارستان زینبیه خورموج افزود: از ویزگی‌های حوزه سلامت، تعدد خدمت و اجتناب‌ناپذیری آن است به نحوی که هر قانونی که تصویب می‌شود با وزارت بهداشت و درمان در ارتباط است.

وی تصریح کرد: از موضوع جوانی جمعیت تا بخش دارو، بهداشت، آموزش و پژوهش و … همه این‌ موارد از عرصه گستردگی خدمت در حوزه سلامت است، ویژگی اجتناب‌ناپذیر بودن نیز بدین معناست که توقف‌ناپذیر است و برای کسری از ثانیه نمی‌توان آن را متوقف کرد.

دکتر ملکی زاده افتتاح بخش NICU(آی سی یو نوزادان) را افتتاح ماندگار نامید و بیان داشت: NICU(آی سی یو نوزادان) بخش توسعه ویژه است یعنی بخشی که در ارتقا شاخص‌های سلامت شهرستان نقش اساسی دارد و نشان‌دهنده توسعه مرکز درمانی است که به حوزه مراقبت از نوزادان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۳۵۰ میلیارد ریال است که آزمایشگاه مرکزی، بانک خون و بخش تالاسمی با کمک و همت خیرین و تجهیز دانشگاه و NICU از اعتبارات ملی و استانی از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری و مجموعاً به مساحت هزار مترمربع احداث و تجهیز شد.

آزمایشگاه مرکزی، بانک خون، بخش تالاسمی و NICU بیمارستان زینبیه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاون درمان دانشگاه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، فرماندار و روسای ادارات شهرستان دشتی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44014

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.