• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است

  • کد خبر : 45836
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، از پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی به زبان‌های مختلف در طول شبانه روز از حرم مطهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، مصطفی فیضی در نشست خبری اظهار کرد: ترتیل خوانی، کرسی تلاوت بین‌المللی، قرائت مجلسی، جلسات تفسیر، جلسات قرآن ویژه خواهران و نوجوانان از جمله این برنامه‌ها است.

فیضی همچنین از برگزاری ویژه برنامه‌های سال تحویل از هنگام اذان صبح خبر داد و گفت: در هنگام سال تحویل توجه ویژه ای به حفظ و گسترش فضای معنوی خواهیم داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در خصوص برنامه‌های شب‌های قدر نیز گفت: در شبهای احیا نیز همزمان چهار مراسم شبهای قدر در رواق امام خمینی(ره) و صحن پیامبر اعظم(ص) ویژه عموم مردم، یک مراسم ویژه ناشنوایان و همچنین اردو زبانان و عرب زبانان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری چهار برنامه مناجات خوانی در رواق امام خمینی(ره)، شبستان گوهرشاد، نهاوندی و مقبره حر عاملی در حرم مطهر خبر داد.

فیضی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی امام رضا و افزایش معرفت زائران نسبت به امام رضا گفت: در حضورهای گروهی و به خصوص دانش آموزان تلاش میکنیم که امام رضا معرفی کنیم اما این موضوع باید بیشتر باید به آن بپردازیم و حتی خالی این موضوع در حرم امام رضا هست.

وی افزود: باید در این زمینه برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای داشته باشیم تا زائران با ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع) آشنا شوند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در پایان از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی دعوت کرد تا در برنامه‌های ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی شرکت کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45836

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.