• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

آغاز به کار پویش چشم به راهیم سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور

  • کد خبر : 45915
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
آغاز به کار پویش چشم به راهیم سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آغاز به کار پویش چشم به راهیم در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

گیتی آنلاین-به نقل از  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت:با فرارسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، پویش چشم به راهیم با هدف ایمنی سفر و رویکرد کاهش حداکثری تصادفات در استان سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی در ادامه گفت:این پویش از ۲۷ اسفند لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ،با رویکرد اصلی آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی با ایجاد ایستگاه در محل مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جنب پلیس راه زاهدان ، بم اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسائط نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، به کار گیری ظرفیت های لازم برای تحقق اهداف و برنامه ها،به کار گیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در طول مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن، فرهنگ و هنر ایران از اهداف اصلی این پویش می باشد.

کرد در خاتمه تاکید کرد:در حال تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه های خدمات رسان با حضور در سطح راه‌های سیستان و بلوچستان، پیام رانندگی ایمن را به همه رانندگان صادر کنیم و امیدواریم در این ایام حادثه ای در جاده ها نداشته باشیم .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.